همسایه قدیم در نقش مزاحم سایبری

۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۲:۱۹:۵۴
کد خبر: ۶۹۹۱۸۲
همسایه قدیم در نقش مزاحم سایبری
فرمانده انتظامی نیشابور از دستگیری عامل مزاحمت تلگرامی برای خانمی جوان در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ «حسین بیات مختاری » در گفتگو با خبرنگار برنا در نیشابور گفت : در پی شکایت خانمی جوان مبنی بر مزاحمت های مکرر فردی ناشناس در شبکه اجتماعی تلگرام ،بررسی موضوع در دستور کار پلیس فتای شهرستان قرار گرفت .

▪️وی افزود : در بررسی اظهارات شاکی پرونده مشخص شد، فردی ناشناس با ایجاد پروفایلی جعلی در تلگرام ، عکس های پروفایلی او را برداشت و ضمن ایجاد  مزاحمت،  مشکلات روحی و اجتماعی را برای اوو خانواده اش  به وجود آورده است .

▪️فرمانده انتظامی نیشابور گفت: کارشناسان پلیس فتا با بررسی های علمی خود ،متهم را شناسایی و با هماهنگی قضائی او را  احضار کردند.

▪️سرهنگ بیات مختاری افزود: متهم که جوانی 26 ساله است در مواجهه با ادله و مستندات موجود  ضمن قبول بزه انتسابی اعلام داشت شاکی همسایه آنها می باشد که از روی کنجکاوی مرتکب این اقدام شده است.

▪️فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور با اشاره به معرفی متهم به دادسرا تاکید کرد: فضای سایبری مکانی برای عقده گشایی و کینه جویی نیست و هیچ رد پایی از چشم تیزبین پلیس دور نخواهد ماند و هر کسی که به هر نحو اقدام به مزاحمت و هتک حیثیت در محیط مجازی کند بر اساس قانون جرائم رایانه ای افزون بر اعاده حیثیت به حبس و جزای نقدی محکوم می شود.

 

نظر شما