رد پای ۲سارق حرفه ای در سایت دیوار

۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۲:۲۴:۲۳
کد خبر: ۶۹۹۱۹۰
رد پای ۲سارق حرفه ای در سایت دیوار
فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور از دستگیری 2سارق حرفه ای یک انبار لوازم خانگی با هشت فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ "حسین بیات مختاری" در گفت و گو با خبرنگار برنا در نیشابور گفت: در پی گزارش یکی از شهروندان مبنی بر فروش تعدادی تلویزیون های ال ای دی به قیمت های پایین تر از نرخ بازار در سایت دیوار موضوع به صورت ویژه در دستور کارکارآگاهان دایره عملیات ویژه پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت .

▪️وی افزود:کارآگاهان با تجربه عملیات ویژه در رصد دقیق پلیسی و فنی خود متوجه شدند شماره سریال های تلویزیون ها همگی مخدوش و قبلا گزارش های متعددی از سرقت تلویزیون های ال ای دی از یک انبار لوازم خانگی در محدوده بلوار شهید بهشتی شهر نیشابور گزارش شده است .

▪️فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور خاطر نشان کرد: در ادامه تحقیقات ظن کارآگاهان مبنی بر سرقتی بودن آن ها بیشتر و پس از رصد دقیق فنی ، فروشنده کالای فوق در سایت دیوار را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی در یک اقدام غافلگیرانه و ضربتی دستگیر کردند .

▪️متهم 23 ساله در باز جویی های علمی به سرقت هشت دستگاه تلویزیون های ال ای دی در هشت مرحله با کمک یکی از کارگران شاکی که مسئول ارسال کالاها و تحویل به مشتریان بود اعتراف کرد.

▪️وی عنوان کرد: ماموران این فرماندهی با اطلاعات بدست آمده همدست 22 ساله متهم را در یک اقدام ضربتی دستگیر و تمامی تلویزیون های سرقتی به ارزش تقرببی 300 میلیون ریال را کشف کردند.

▪️فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور تصریح کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده راهی دادسرا شدند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز