روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی شهرداری قزوین اعلام کرد:

حضور آتش‌نشانان شهرداری قزوین در ۷عملیات طی ۴۸ساعت گذشته

۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۳:۲۵:۳۱
کد خبر: ۶۹۹۲۴۱
حضور آتش‌نشانان شهرداری قزوین در ۷عملیات طی ۴۸ساعت گذشته
روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین از حضور آتش نشانان این سازمان در 7 مورد عملیات مختلف امداد و نجات و اطفای حریق طی 48 ساعت گذشته خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی شهرداری قزوین اعلام کرد: در پی اطلاع رسانی و تماس‎های مردمی با سامانه125 آتش نشانی قزوین در تاریخ پنجشنبه 30و جمعه 31فروردین ماه سال 1397، تعداد 7مورد عملیات اطفای حریق و امداد و نجات به مرکز فرماندهی عملیات 125 آتش نشانی قزوین اطلاع رسانی شد.

عملیات‌های انجام شده در این مدت مربوط به واژگونی خودرو سمند در بلوار آیت اله خامنه ای، تجمع زنبور در منزل مسکونی، نشت آب در مجتمع مسکونی، محبوس شدن در آسانسور یک مورد، اتصالی برق فروشگاه یک مورد و گیر کردن حلقه انگشتری یک مورد بوده که آتش نشانان با حضور به موقع در محل اقدامات لازم و عملیات امداد برای هر یک از حوادث را انجام دادند.

خوشبختانه هیچ کدام از این حوادث آسیب دیدگی و خسارت جانی نداشتند و آتش نشانان پس از رفع خطر و اطمینان کامل از ایمن سازی محل حادثه نسبت تهیه گزارش از عملیات‌های اعزامی اقدام کرده و به مأموریت خود پایان دادند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز