رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس:

حکم زندان مرتضوی باید اجرا شود / سالن ورزشی ۶ هزارنفری قزوین هفته دولت سال آینده افتتاح می شود

۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۳:۵۸:۰۳
کد خبر: ۶۹۹۲۴۷
حکم زندان مرتضوی باید اجرا شود / سالن ورزشی  ۶ هزارنفری قزوین هفته دولت سال آینده افتتاح می شود
داود محمدی گفت: احکام دادگاه ها زمانی ارزشمند است که اجرا شود ولی متاسفانه فعلا به ایشان دسترسی ندارند و اجرای حکم ملغی مانده است و باید حکم محکومیت حبس مرتضوی اجرا شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ داود محمدی نماینده قزوین، البرز و آبیک و رئیس کمیسیون اصل90 مجلس شورای اسلامی در حاشیه سفر مدیرعامل شرکت تجهیز و توسعه اماکن ورزشی به قزوین در گفت و گوی اختصاصی با برنا در خصوص عدم اجرای حکم سعید مرتضوی مدیرکل سابق تامین اجتماعی هم توضیح داد: احکام دادگاه ها زمانی ارزشمند است که اجرا شود ولی متاسفانه فعلا به ایشان دسترسی ندارند و اجرای حکم ملغی مانده است و باید حکم محکومیت حبس مرتضوی اجرا شود.

وی ادامه داد: مقامات قضایی برای اجرای حکم باید پیگیر این قضیه باشند و با بازداشت محکوم این قضیه را به سرانجام خوبی برسانند.

رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس خاطرنشان کرد: وظیفه این کمیسیون رسیدگی به شکایت از قواست و تا زمانی که شکایتی در این زمینه وصول نشود در این مباحث ورود نمی کنیم.

وی در ادامه به مصوبات سفر مدیرعامل شرکت تجهیز و توسعه اماکن ورزشی کشور به قزوین اشاره کرد و گفت: سالن 6هزارنفری و دوومیدانی قزوین از پروژه های اساسی و مورد مطالبه مردم بودند که در این سفر بناشد با تفویض اختیار به اداره کل ورزش و جوانان قزوین و با تزریق 8میلیارد تومان توسط شرکت توسعه و 5میلیارد تومان از منابع استانی احداث و هفته دولت سال آینده افتتاح و به بهره برداری برسد.

محمدی درخصوص دیگر مصوبات و موضوعات مورد بحث این سفر خاطرنشان کرد: نگهداری مجموعه 15هزارنفری باتوجه به اینکه صندلی های آن به مرور زمان ازبین رفته و سقف آن آب می دهد و عدم نصب دوربین در جایگاه تماشاگران که زیر آن دفتر هیات ها واقع شده از دیگر مباحثی بود که در این سفر مورد بحث و بررسی قرارگرفت و بنا شد این نواقص توسط اداره کل ورزش و جوانان قزوین احصاء و به شرکت توسعه و نگهداری منعکس شود و این شرکت هم تمام هزینه های مربوطه را متقبل شد تا مرمت و بهسازی و تعمیر و نگهداری و بازسازی را انجام دهد.

وی ادامه داد: همچنین در این سفر دو مصوبه درباره سنگنوردی تصویب شد که شامل تسریع در ساخت سالن سنگنوردی فعلی و سرپوشیده کردن دیواره سنگنوردی مجموعه 15هزارنفری با کمک شرکت توسعه و تجهیز بود.

رئیس کمیسیون اصل90 مجلس اضافه کرد: تجاری کردن فضای مقابل سالن شهیدرجایی از اهمیت زیادی برخوردار است که با تحقق این امر منابع حاصل از آن برای ساخت ساختمان اداری برای هیات ها و اداره کل ورزش و جوانان قزوین و زمین چمن منطقه مینودر و یک سالن طبقاتی برای هیات ورزش های رزمی استان قزوین استفاده خواهدشد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز