مدیر جهاد کشاورزی شهرستان خرم آباد:

اوائل ماه مبارک رمضان بیش از ۱۱۰۰ تن مرغ وارد بازار مصرف شود

۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۳:۱۶:۱۱
کد خبر: ۶۹۹۶۴۲
اوائل ماه مبارک رمضان بیش از ۱۱۰۰ تن مرغ  وارد بازار مصرف شود
"مراد بیرانوند" گفت: بیش از ۵۷۳ هزار قطعه جوجه یک روزه گوشتی در فروردین ۹۷ وارد سالن های پرورش مرغ گوشتی خرم آباد شده است.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛بیرانوند  در جمع رسانه ها اظهار کرد: بر اساس  برنامه ریزی های صورت گرفته در فروردین ماه ۹۷ بیش از ۵۷۳ هزار قطعه جوجه یک روزه گوشتی وارد سالن های پرورش مرغ گوشتی خرم آباد شده است.

وی با تقدیر از زحمات همکاران شبکه دامپزشکی و ستاد کنترل بیماری آنفولانزای حاد پرندگان به ریاست فرماندار  خرم آباد که نهایت دقت و تلاش را در جهت کنترل بیماری داشته اند ، افزود:  تعیین نوبت جوجه ریزی و بیمه جوجه ریزیها  ، پیگیری جدی در تامین به موقع و مناسب نهاده های دان مورد نیاز واحدهای مرغ گوشتی حوزه عمل این شهرستان شرایط لازم را برای  مرغداران خرم آبادی مهیا کرد تا در فروردین ماه ۵۷۳ هزار و ۳۵۵ قطعه جوجه یکروزه وارد سالنهای خود نمایند.

بیرانوند تصریح کرد: از نیمه دوم اردیبهشت ماه  و اوائل ماه مبارک رمضان بیش از ۱۱۰۰ تن مرغ گرم( ۰۱ ) وارد بازار مصرف شود که با ورود این مقدار مرغ گرم به بازار تقاضا ؛ علاوه بر تامین نیاز مصرف در ماه مبارک رمضان برای شهروندان خرم آبادی، نقش بسیار موثری را در تنظیم و تثبیت قیمت مواد پروتئینی ایفاء خواهد کرد.

وی بیان کرد:  در این راستا  شرکت پشتیبانی امور دام استان و تعاونی مرغداران نهایت سعی و تلاش خود را جهت تامین به موقع  انواع نهاده های دان مرغ بعمل آورده اند ، که مشکلات جهانی قیمت ذرت و سویا تاخیر هایی را بوجود آورده که از طریق معاون بهبود تولیدات دامی سازمان و وزارت در حال پیگیری و مرتفع شدن می باشد .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز