جلسه سرپرست اداره کل با کارمندان اداره ورزش و جوانان پارس آباد

آقاخانی: اعتبارات ویژه عمرانی و ورزشی برای پارس آباد درنظر خواهیم داشت

۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۵:۰۲:۱۸
کد خبر: ۶۹۹۷۱۹
آقاخانی: اعتبارات ویژه عمرانی و ورزشی برای پارس آباد درنظر خواهیم داشت
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل از اختصاص اعتبارات ویژه برای ورزش پارس آباد در آینده خبر داد.

به گزارش برنا،جلسه اداری اداره ورزش و جوانان شهرستان پارس اباد با حضور بهرام آقاخانی سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل، مرتضی سیدکلان رئیس اداره ورزش و جوانان و جمعی از همکاران اداره کل و شهرستان در محل اداره ورزش و جوانان پارس آباد برگزار شد.

در ابتدای این جلسه سیدکلان رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان پار س آباد ضمن اشاره به برخی از مشکلات ورزش شهرستان اظهار داشت: ورزش شهرستان پارس آباد از پتانسیل بالایی برخوردار است و درخششش ورزشکاران در میادین مختلف ورزشی بیانگر این واقعیت است.
وی با اشاره به مشکلات شهرستان نسبت به ایجاد فضای ورزشی حل مشکل مینی بوس اختصاصی، تجهیزات ورزشی مورد نیاز هیاتهای ورزشی و اختصاص درآمد شهرستان از محل برگشتی های سالن های و ورزشی استیجاری شدند.
در ادامه آقاخانی سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت:شهرستان پارس اباد به دلیل استعدادهای خوبی که ورزشکاران دارد، هم در حوزه عمرانی و هم در حوزه ورزشی جزو اولویت دارترین شهرستانها بوده و به نوعی قطب ورزش استان اردبیل می باشد. اعتبارات ویژه ای برای بخش عمرانی و ورزشی این شهرستان در نظرخواهیم داشت.

وی افزود: با توجه به ظرفیت خوبی که این شهرستان در بخش ورزش های آبی دارد، اردوی تیم ملی کاناپلو جهت رونق بخشیدن به این رشته ورزشی در دریاچه مصنوعی کشت و صنعت مغان برگزار خواهد شد. همچنین رینگ ورزشی برای رشته های رزمی برای شهرستان هم حتما خریداری خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز