استاندار مرکزی عنوان کرد:

وضعیت فعلی طبیعت کشور سازگاری با فرهنگ ایرانی و اسلامی ما ندارد

۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۵:۲۰:۱۱
کد خبر: ۶۹۹۷۴۹
وضعیت فعلی طبیعت کشور  سازگاری با فرهنگ ایرانی و اسلامی ما ندارد
محور اراک-فرمهین با حضور مسئولان استان مرکزی پاکسازی شد.

به گزارش برنا از اراک ، به مناسبت گرامیداشت روز زمین پاک و پویش بی‌زباله، بخش ابتدایی محور اراک- فرمهین با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی، مسئولان ارشد استان، تشکل های غیردولتی و شهروندان از زباله پاکسازی شد.

در حاشیه این مراسم استاندار مرکزی در جمع خبرنگاران عنوان کرد: برای اولین بار در استان مرکزی دوم اردیبهشت ماه و گرامیداشت روز زمین پاک به بهانه ای برای حرکتی جمعی جهت جمع‌آوری زباله بدل شد که شاید نمونه‌ای از این حرکت و اجماع را نتوان در دیگر نقاط کشور شاهد بود.

سید علی آقازاده گفت: این مراسم امروز در سطح استان مرکزی با حضور دستگا‌ه‌های اجرایی و شهروندان برگزار شد و این حضور قابل قدردانی است.

وی خواستار توجه مردم به پاک نگاه داشتن طبیعت شد و افزود: امید است این حرکت فرهنگ‌سازی برای همه مردم باشند و در نتیجه آن طبیعت را به دور از صحنه‌های تاسف‌برانگیز کنونی شاهد باشیم چراکه وضعیت فعلی طبیعت کشور و استان مرکزی سازگاری با فرهنگ ایرانی و اسلامی ما ندارد.

استاندار مرکزی بیان کرد: امیدواریم که حرکت و همایش امروز باعث انسجام ملی در پاکسازی زمین از زباله و حفظ محیط زیست باشد و مردم در کنار دستگاه‌های اجرایی و تشکل‌های غیردولتی این همت عمومی را ادامه دهند تا در آینده طبیعتی پاک و بی‌زباله را شاهد باشیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز