استاندار مرکزی عنوان کرد:

پیشرفت فیزیکی طرح توسعه بیمارستان ولیعصر (ع) قابل توجه است

۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۶:۰۶:۲۹
کد خبر: ۶۹۹۷۶۸
پیشرفت فیزیکی طرح توسعه بیمارستان ولیعصر (ع)  قابل توجه است
استاندار مرکزی گفت: یک هزار و 200 میلیارد ریال اعتبار برای ساخت و تامین بخشی از تاسیسات بیمارستان ولیعصر (ع) اراک به عنوان یکی از بزرگترین طرح های وزارت بهداشت در کشور تا پایان سال تامین می شود.

به گزارش برنا از اراک ، سید علی آقازاده  در حاشیه بازدید از طرح توسعه بیمارستان ولیعصر (ع) اراک افزود: این میزان اعتبار در قالب 2 رقم 600 میلیارد ریالی پس از رایزنی استانداری مرکزی، سازمان برنامه بودجه استان و دانشگاه علوم پزشکی با وزارتخانه ها محقق خواهد شد.

وی اظهار کرد: استانداری می کوشد تا با اخذ وقت ملاقات با رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور و با حضور نمایندگان مجمع استان، تامین این اعتبار را محقق کند.

استاندار مرکزی بیان کرد: پیشرفت فیزیکی این طرح درمانی با توجه به مشکلات مالی قابل توجه است و برای ادامه فعالیت و تجهیز این مجموعه، تامین منابع مالی باید مورد توجه قرار گیرد.

آقازاده گفت: در سفر رئیس جمهور به استان مرکزی، اعتباری برای این طرح در نظر گرفته شد که تاکنون رقم اندکی از آن پرداخت شده است اما ظرف 2 ماه آینده عملیاتی می شود.

وی افزود:600 میلیارد ریال اعتبار تا پایان تیرماه امسال با هدف توسعه و تجهیز زیرساخت های لازم در طرح بیمارستان ولیعصر اراک تزریق می شود.

استاندار مرکزی اظهار کرد: این بیمارستان علاوه برای ارائه خدمات درمانی به مردم استان مرکزی، استان های مجاور را نیز خدمات رسانی خواهد کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز