مراجعه ١٩٠٠ متقاضی احداث واحد مسکونی به ستاد معین مازندران

۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۰۷:۴۹:۴۲
کد خبر: ۶۹۹۹۱۶
مراجعه ١٩٠٠ متقاضی احداث واحد مسکونی به ستاد معین مازندران
به گفته کدیرکل بنیاد مسکن استان مازندران حدود 1900 متقاضی احداث مسکن در سرپل ذهاب به ستاد معین مازندران مراجعه کردند.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری برنا به کرمانشاه؛ محمد خانی نوذری در بازدید از مناطق زلزله زده تحت پوشش ستاد معین استان مازندران گفت: با همت مردم و مسئولین محلی می توانیم ٧٠درصد کار را تا پایان سال به پایان برسانیم.

خانی نوذری، مدیرکل بنیاد مسکن استان مازندران، در مورد زمان استقرار ستاد معین مازندران در شهرستان سرپل ذهاب گفت: از اول اسفند در شهرستان مستقر شده‌ایم و توانسته‌ایم ١٩٠٠ مراجعه کننده متقاضی احداث واحد مسکونی را به بانک معرفی کنیم که ٥٠درصد این واحد ها در حال انعقاد قرارداد هستند.

مدیرکل بنیاد استان در مورد تعداد واحدهای تحت پوشش مازندران افزود: ٢٤٠٠ واحد تحت پوشش ستاد معین مازندران هستند که ان شاءلله با همدلی بوجود آمده در میان مردم منطقه سعی خودمان را می کنیم تا قبل از آغاز فصل سرما کار را انتها برسانیم.

وی در راستای پیشرفت فعالیت های ستاد گفت: اکثر واحدهای ما در حال گودبرداری و نخاله برداری هستند که نسبت به مدت کوتاه حضورمان در منطقه ٤٧٠ واحد پی کنی، حدود ٩٥دصد فنداسیون‌ها ریخته و ٢٠٠ واحد آرماتور ها بافته شده است، اگر این روند ادامه داشته باشد با همت مردم و مسئولین محلی به حول و قوه الهی می توانیم ٦٠ الی ٧٠ درصد عملیات بازسازی را به پایان برسانیم.

نوذری در پایان یادآور شد: با امکانات سخت افزاری موجود امیدواریم آواربرداری تا پایان اردیبهشت ماه به اتمام برسد.

خبرنگار: حامد شکری

 

نظر شما