سرپرست حوزه اقتصادی و سرمایه‌گذاری استانداری:

همکاری خوب سازمان همیاری خراسان رضوی در عرضه سوخت مرزی

۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۰:۰۱:۴۵
کد خبر: ۶۹۹۹۷۳
همکاری خوب سازمان همیاری خراسان رضوی در عرضه سوخت مرزی
سرپرست حوزه اقتصادی و سرمایه‌گذاری معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری خراسان رضوی از عرضه 140 میلیون لیتر فرآورده نفتی در قالب سوخت مرزی، صادرات و سوخت در باک با تلاش های شرکت نفت و همکاری سازمان همیاری شهرداریهای استان به کشورهای خارجی عرضه شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، جلسه بررسی پیش‌نویس دستورالعمل نحوه فعالیت و وظایف کمیته های سوخت استانی روز گذشته با حضور نمایندگان وزراتخانه های ذی ربط، استانداریهای مرزی و دستگاه های مرتبط با موضوع سوخت در استانداری خراسان رضوی برگزار شد.

در این جلسه احمدیزدان پناه مدیرعامل سازمان همیاری شهرداریهای استان و مدیران واحد فرآورده های نفتی این نهاد که به عنوان کارگزار سوخت مرزی در خراسان رضوی به ارائه خدمات مختلفی در حوزه کنترل، عرضه و صادرات سوخت می پردازد، حضور  داشتند.

سرپرست حوزه اقتصادی و سرمایه‌گذاری معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری خراسان رضوی در این جلسه با بیان اینکه یکی از برنامه‌هایی که می‌توان به پیشرفت کشور ما کمک کنند صادرات سوخت است، تاکید کرد: عرضه سوخت مرزی نیز کمک شایانی  به کاهش قاچاق در این بخش خواهد کرد.

علی رسولیان با اشاره به همکاری و تلاش های سازمان همیاری خراسان رضوی در این حوزه، بیان کرد: در سال 96 با کمک سازمان همیاری و برگزاری مزایده سوخت مرزنشینان برای 200 شرکت افغانی متقاضی،توانستیم کشف قیمت واقعی داشته باشیم و با این روش، سوخت را با حداکثر قیمت به افغانستان صادرکنیم.

وی با بیان اینکه صادرات و عرضه سوخت مرزی کمک شایانی به جلوگیری از قاچاق می کند، بیان کرد: در سال گذشته با همکاری ستاد ملی و همکاران استانی توانستیم حدود 70 میلیون لیترانواع فرآورده را در قالب سوخت مرزنشینان عرضه کنیم و با تلاش‌های شرکت نفت و سازمان همیاری استان 140 میلیون لیتر سوخت در قالب سوخت مرزی، صادرات و فروش در باک به کشورهای خارجی عرضه شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز