افت دمای هوا در خراسان رضوی

۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۱:۱۸:۱۲
کد خبر: ۷۰۰۰۱۰
افت دمای هوا در خراسان رضوی
رئیس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: میانگین دمای هوا در مناطق مختلف این استان همزمان با بارشهای رگباری از فردا به میزان 10 تا 12 درجه نسبت به امروز سوم اردیبهشت کاهش می یابد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، یحیی قاینی پور در جمع خبرنگاران افزود: بیشینه دمای امروز هوای مشهد 30 درجه سلسیوس پیش بینی شده که با کاهش 12 درجه ای فردا به 18 درجه افت می کند.

وی ادامه داد: کمینه دمای مشهد برای دوشنبه شب و سه شنبه شب آتی نیز به ترتیب 13 و 15 درجه پیش بینی شده است.

رئیس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: بارشهای پراکنده رگباری از عصر دیروز در استان آغاز شده و تا روز چهارشنبه هفته جاری ادامه دارد. بیشترین شدت بارش برای امشب و در طول فردا رخ خواهد داد.

وی افزود: این بارشها همراه با رعد و برق، افزایش شدت وزش باد و ابرناکی بیشتر نواحی شمالی و نیمه غربی خراسان رضوی را در بر می گیرد و برای مشهد هم پیش بینی شده است.

او ادامه داد: با توجه به رگباری بودن بارشها و احتمال بارش تگرگ طی این مدت احتمال ایجاد روان آب و آبگرفتگی معابر در برخی نقاط استان به ویژه در نواحی شمالی خراسان رضوی وجود دارد.

وی گفت: با فعالیت این سامانه جوی وزش باد نیز در خراسان رضوی گاهی شدید همراه با گرد و خاک پیش بینی شده که ضمن احتمال بروز خسارت باعث کاهش دید و کیفیت نامطلوب هوا نیز خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز