معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استانداری کرمانشاه:

اقدامات خوبی در حوزه جوانان صورت گرفته است

۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۵:۳۰:۳۵
کد خبر: ۷۰۰۱۶۲
اقدامات خوبی در حوزه جوانان صورت گرفته است
رسیدگی به امور جوانان کاری فرا دستگاهی است و تنها از عهده یک دستگاه بر نمی‌آید.

به گزارش خبرگزاری برنا؛  نشست ستاد ساماندهی امور جوانان استان که در سالن تدبیر استانداری با حضور محمدابراهیم الهی‌تبار معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی و ارسلان حسینی مدیرکل اداره ورزش و جوانان استانداری کرمانشاه تشکیل شد.

محمدابراهیم الهی‌تبار معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استانداری کرمانشاه در این نشست گفت:  500 هزار جوان در استان کرمانشاه وجود دارد که همه دستگاه‌ها بایستی با همکاری یکدیگر در رفع مشکلات جوانان نهایت کوشش را داشته باشند.

 وی افزود: ستاد ساماندهی امور جوانان در کرمانشاه محل سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی برای رفع مشکلات جوانان برقرار شده است.

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استانداری کرمانشاه گفت: اداره کل ورزش و جوانان به عنوان دبیرخانه ستاد در قبال جوانان وظایف مشخصی دارد اما  تمام مسئولیت‌ها را  بر عهده این دستگاه نباید انداخت، همه دستگاه‌ها بایستی در رفع مشکلات موجود جوانان کمک کنند.

الهی‌تبار ادامه داد : اقدامات خوبی در حوزه جوانان صورت گرفته است اما باید برنامه مشخصی برای کار تدوین شود و همه دستگاه‌ها خود را ملزم بدانند.

وی افزود: خوشبختانه با اقدامات انجام شده در استان شاهد کاهش برخی آسیب‌ها مانند خودکشی در سال 96 نسبت به سال گذشته ۱۶ درصد، نزاع های فردی 38 درصد و نزاع های جمعی 20 درصد کاهش در استان کرمانشاه هستیم.

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استانداری کرمانشاه گفت: مشکلات  برای جوانان بسیار است و باید همه دستگاه‌ها به رفع آن کمک کنند.

الهی‌تبار هفته جوان را فرصتی برای بیان موفقیت‌ها و تجلیل از جوانان موفق دانست و افزود: جذب کامل اعتبارات راه‌اندازی خانه جوان کرمانشاه را داریم و امسال شاهد راه‌اندازی خانه جوان در کرمانشاه خواهیم بود.

وی افزود: هفته جوان (هشتم لغایت چهاردهم اردیبهشت) برپایی جشنواره نشاط و امید، کرسی‌های آزاداندیشی، دیدار جوانان با مفاخر استان کرمانشاه و برگزاری جشنواره بومی محلی عشایر از برنامه‌های این هفته خواهد بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز