مدیرعامل سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی؛

لزوم بهره گیری شهرداریها از توان مشاوره ای سازمان همیاری در زمینه های مختلف

۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۳:۴۵:۵۷
کد خبر: ۷۰۰۵۲۱
مدیرعامل سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی در دیدار با شهردار گناباد بر لزوم بهره گیری شهرداریهای استان از توان مشاوره ای سازمان در زمینه مطالعه، تدوین و اجرا پروژه های اقتصادی در حوزه های مختلف تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، احمدیزدان پناه در دیدار صبح امروز خود با عباس علایی شهردار گناباد و سید علی اکبر آقایی عضور شورای اسلامی این شهر، گفت: یکی از اصلی ترین رسالت های سازمان به عنوان پشتیبان شهرداریها، همکاری، همفکری و همیاری با شهرداران و اعضای شورای شهر به عنوان مدیران شهری استان در زمینه های مختلف، می باشد.

وی با تشریح توانمندیهای سازمان همیاری شهرداریها و بخش های وابسته به این نهاد، افزود: با توجه به حوزه های متنوع فعالیتی سازمان همیاری، علاوه بر مشارکت های اقتصادی، آمادگی لازم برای ارائه مشاوره های فنی، تخصصی در زمینه های مختلف حوزه سرمایه گذاری به شهرداریها را داریم.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی با اشاره به ظرفیتهای گردشگری فراوان این شهر تاریخی، عنوان کرد: موسسه توسعه گردشگری سازمان به عنوان یک واحد تخصصی در این حوزه، ظرفیتهای خوبی برای کمک و مشارکت با شهرداری گناباد در زمینه مطالعه، تدوین و اجرای طرحهای اقتصادی و بهره برداری بهینه از فرصتها و جاذبه های گردشگری و تاریخی این شهر دارد.

وی ادامه داد: این موسسه علاوه بر همکاری در حوزه معرفی جاذبه های شهر گناباد و برگزاری تورهای گردشگری برای علاقه مندان به بازدید از جاذبه های طبیعی و زیبای این شهر مانند قنات قصبه، زیارتگاه امام زاده سلطان محمدعابد و استفاده از اقامتگاه های بوم گردی روستای ریاب، می تواند در بخش مشاوره های تخصصی به شهرداری گناباد نیز کمک کند.

یزدان پناه خاطر نشان کرد: سازمان همیاری، این آمادگی را دارد تا علاوه بر مشارکت در طرح های اقتصادی و سرمایه گذاری شهرداریها، مشاور خوبی نیز در حوزه های تخصصی مختلف و مرتبط با حوزه شهری برای شهرداران و مدیران و تصمیم گیران حوزه شهری باشد./

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز