از نگاه تک‌بعدی به ورزش و جوانان پرهیز شود

آقاخانی: احداث خوابگاه مناسب ورزشی از نیازهای ضروری منطقه است

۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۰۸:۰۷:۰۰
کد خبر: ۷۰۰۷۱۱
آقاخانی: احداث خوابگاه مناسب ورزشی از نیازهای ضروری منطقه است
عدم برخورداری ورزش استان اردبیل از خوابگاه‌های مناسب ورزشی یکی از بزرگترین موانعی بوده که در میزبانی از برخی مسابقات ورزشی تأثیر منفی خود را ایفا می‌کند.

به گزارش برنا،بهرام آقاخانی سپرست این اداره کل در مراسم تجلیل از قهرمانان و مدال‌آوران هیأت انجمن‌های ورزشی استان اردبیل با بیان این مطلب گفت: به منظور توسعه ورزش نباید از نگاه تک ‌بعدی برخوردار بود. توجه صرف به مرکز استان و یا شهرهای پرجمعیت مناسب نیست و نیازمند تجهیز زیرساخت‌های ورزشی در حواشی شهرها و روستاها نیز هستیم.

وی افزود: تقسیم بالسویه و مناسب اعتبارات ورزشی لازمه پیشرفت ورزش در نقاط مختلف بوده و اداره‌کل ورزش و جوانان استان اردبیل نسبت به این قضیه ورود جدی خواهد داشت.
سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان استان اردبیل تصریح کرد: یکی از سیاست‌های مناسبی که پیش از این نیز در ورزش قهرمانی استان اردبیل دنبال شد، فراهم آوردن زمینه اعزام ورزشکاران به مسابقات مختلف ورزشی بود و در سال گذشته تمامی تیم‌ها در مسابقات ورزشی مدنظر حضور یافتند.
 
آقاخانی ادامه داد: عدم برخورداری ورزش استان از خوابگاه‌های مناسب ورزشی یکی از بزرگترین موانعی بوده که در میزبانی از برخی مسابقات ورزشی تأثیر منفی خود را ایفا کرده و در این راستا با درخواستی که به فرماندار اردبیل ارائه خواهد شد، به ضرورت درنظر گرفتن خوابگاه مناسب برای اسکان ورزشکاران و تخصیص منابع مالی مورد نیاز تأکید خواهد شد.
وی تصریح کرد: دریاچه‌های شورابیل، گیلارلو و پارس‌آباد موقعیت بسیار مناسبی را برای ترویج ورزش‌های آبی همچون جت اسکی فراهم کرده و با جذب بخش خصوصی می‌توان از چنین ظرفیت ایده‌آلی که منجر به رونق گردشگری استان نیز خواهد شد، بهره‌مند شد.
آقاخانی در پایان تأکید کرد: اداره‌کل ورزش و جوانان استان با میزبانی اردبیل از مسابقات مختلف ورزشی استقبال کرده و این موضوع با حمایت‌های استاندار اردبیل و مسؤولان دستگاه‌های اجرایی نیز همراه خواهد شد

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز