سرانجام چه کسی شهردار کرج می شود؟

۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۲۳:۰۱:۵۶
کد خبر: ۷۰۱۰۰۶
سرانجام چه کسی شهردار کرج می شود؟
پس از استعفای شهردار کرج و جانشینی سرپرستی موقت بر سکان ساختمان شیشه ای کلانشهر کرج، اکنون زمان آن فرا رسیده تا در وقت اضافه، تکلیف کلید دار اصلی شهر کرج شود.

به گزارش خبرگزاری برنا ؛ استاندار البرز می گوید، ما در چارچوب قانون عمل می کنیم و شوراها حق دارند در این زمینه ورود پیدا کرده و تصمیم گیری کنند؛از سوی دیگر پارلمان نشینان شهر کرج نیز در شور و مشورت گروهی پشت درهای بسته هنوز به اجماع نظر نرسیده اند؛ تا جایی که شنیده ها حاکی از آن است که جلسه رسمی شورای شهر کرج که قرار بود فردا چهارشنبه برگزار شود؛ به روز دیگری موکول شده است.

در بین تمام گزینه هایی که شاید انتظار می رود وارد گود شوند نام دو نفر بیش از پیش به چشم می خورد؛ مجید سریزدی که خود سابقه مدیریت کلانشهر کرج را داشته است در کنار عباس زارع به عنوان دو گزینه اصلی بر سر زبان ها افتاده است؛ تا جایی که شنیده شده عباس زارع و مجید سریزدى بیشترین شانس را برای شهردار شدن در کرج دارند!

مجید سریزدى شهردار سابق کرج و عباس زارع رئیس سابق سازمان پارکها و فضای سبز و عضو فعلی شورای شهر کرج دو گزینه اصلی این ماراتن برای سکانداری کلانشهر پر فراز و نشیب کرج هستند؛ از کنار ضوابط و چارچوب های قانونی برای احراز صلاحیت هر دو گزینه که بگذریم؛ باید منتظر ماند و دید اجماع نظر لیست امید برای انتخاب شهردار کرج به کجا خواهد رسید.

 

نظر شما