شهردار خرم آباد:

تعامل ایده ال شهرداری خرم آباد با سازمان‌های مردم‌نهاد

۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۱۵:۲۰:۳۷
کد خبر: ۷۰۱۰۱۴
تعامل ایده ال شهرداری خرم آباد  با سازمان‌های مردم‌نهاد
شهردار خرم آباد گفت:خوشبختانه شهرداری و شورای اسلامی شهر خرم‌آباد ارتباطات خوبی با سازمان‌های مردم‌نهاد اعم از خیریه‌ها و انجمن‌های کودکان کار دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ، وحید رشیدی  امروز در جلسه بررسی حقوق شهروندی که با حضور معاون وزیر دادگستری در شورای اسلامی این شهر برگزار شد، اظهار کرد: خوشبختانه شهرداری و شورای اسلامی شهر خرم‌آباد ارتباطات خوبی با سازمان‌های مردم‌نهاد اعم از خیریه‌ها و انجمن‌های کودکان کار دارد.

وی خاطرنشان کرد: متاسفانه بخش دولتی و دستگاه‌های اجرایی آن‌طور که باید، پای‌کار نیستند.

شهردار خرم‌آباد با بیان اینکه مدیریت ارشد استان با این نهاد همکاری‌های خوبی داشته، بیان داشت: اما مدیران دستگاه‌های اجرایی برعکس عمل کرده و سعی می‌کنند از ظرفیت شورا و شهرداری برای وظایف ذاتی خود استفاده کنند.

رشیدی تصریح کرد: بنابراین ضرورت دارد این دستگاه‌ها با شهرداری و شوراها که عصاره مردم هستند همکاری لازم را لحاظ نمایند.

وی با ابراز اینکه همکاری دادگستری استان با شهرداری خوب اما کافی نیست، یادآور شد: نیاز است تمام دستگاه‌ها وظیفه خود بدانند که در خصوص حقوق شهروندی همکاری کامل را با شهرداری و شورای اسلامی شهر داشته باشند.

شهردار خرم‌آباد ادامه داد: در بحث مدیریت واحد شهری نیز بایستی گفت اقدامات خوبی در مناطق حاشیه‌ای با همکاری نهادهای انقلابی انجام شده اما نیاز به حمایت بیشتر دستگاه قضا داریم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز