واگن های حمل غله واگن پارس اراک روی خطوط ریلی کشور

۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۲۳:۱۹:۳۱
کد خبر: ۷۰۱۰۶۶
واگن های حمل غله واگن پارس اراک روی خطوط ریلی کشور
مدیر عامل شرکت واگن پارس اراک از ساخت و تحویل 10 واگن حمل غله به ارزش 23 میلیارد ریال در این شرکت خبر داد.

به گزارش برنا از اراک، محمدرضا مختاری از ساخت 10 واگن حمل غله در این شرکت خبر داد و گفت : این واگن ها که به ارزش 23 میلیارد ریال طراحی و ساخته شده و به ناوگان ریلی کشور پیوست.

مختاری ادامه داد : قرارداد اولیه ساخت واگن غله بر با شرکت پارسیان ریل شرق 100 دستگاه است و پارسال هم 70 دستگاه به شرکت بهره بردار تحویل شد و واگن های باقی مانده نیز تا پایان خرداد امسال تحویل خواهد شد.

وی افزود : ساخت واگن های حمل غله از محصولات جدید این شرکت است که با تولید انبوه آن می توان علاوه بر تامین نیاز داخل، صرفه جویی ارزی قابل ملاحظه ای را هم در پی داشته باشد.

مدیرعامل شرکت واگن پارس اراک ؛ 315 دستگاه واگن باری پارسال با ارزش ریالی بیش از هزار میلیارد ریال و 26 دستگاه واگن مسافربری به ارزش 800 میلیارد ریال در شرکت واگن پارس اراک تولید شد که نسبت به مدت مشابه پیش از آن تولید این محصولات حدود 50 درصد رشد داشته است. همزمان با ساخت واگن های حمل غله و مسافری، انواع واگن های باری 4 و 6 محور هم در این شرکت ادامه دارد.

شرکت واگن پارس اراک واحد تولیدی مادر تخصصی در حوزه محصولات ریلی خاورمیانه است.
این شرکت در سال 1354 آغاز به کار کرد و در سال 1364 با سرمایه‌ گذاری سازمان صنایع و نوسازی ایران به یکی از زیر مجموعه‌های این سازمان پیوست.

محمدرضا مختاری افزود : امید است ، دولت با ارائه تسهیلات ارزان قیمت به این شرکت و همچنین جلوگیری از واردات بی رویه انواع واگن های مسافری و باری گام مهمی در راستای حفظ این شرکت و شرکت های پایین دستی واگن پارس بردارد.
 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز