استاندار لرستان :

لزوم تبدیل کردن شرکت اکسیر بروجرد به بهترین شرکت داروسازی کشور

۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۴:۰۷:۳۰
کد خبر: ۷۰۲۳۰۹
لزوم تبدیل کردن شرکت اکسیر بروجرد به بهترین شرکت داروسازی کشور
سید موسی خادمی بر توانایی تبدیل اکسیر به بهترین شرکت داروسازی کشور تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان؛ خادمی در جلسه بررسی مشکلات داروسازی اکسیر و زاگرس فارمد بروجرد اظهار کرد: شرکت اکسیر به لحاظ بالقوه مجموعه خوب و دارای بازار و تکنولوژی به روز است.

وی  با اشاره به توان صادرات و سابقه خوب این شرکت در این حوزه افزود: شرکت داروسازی اکسیر نیاز به مراقبت و نگهداری دارد تا بتواند جایگاه اصلی و مناسب خود را پیدا کند.

خادمی با اشاره به مشکلات بانکی و مالیاتی این شرکت به حمایت از آن تاکید کرد و یادآورشد: با توجه به حمایتی که پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری باید از تولید و کالای داخلی داشته باشیم تلاش خواهیم کرد این شرکت در سال جاری موقعیت بهتری نسبت به گذشته پیدا کند.

وی با اشاره به توان صادرات و تکنولوژی به روز داروسازی اکسیر ،تصریح کرد: ظرفیت و توانایی این مجموعه با حمایت‌های دولت معنادار می‌شود، بنابراین توانایی تبدیل شدن به یکی از بهترین شرکت‌های داروسازی را در کشور دارد.

خادمی در رابطه با شرکت زاگرس فارمد ،گفت: این شرکت مشمول ماده ۱۴۱ شده و در لیست شرکت‌های تولیدی زیان‌ده محسوب می‌شود، معمولا شرکت‌هایی که دچار چنین گرفتاری می‌شوند برای پیگیری کار‌های بعدی آن از طریق سیستم بانکی با مشکل روبرو هستند.

وی با تاکید بر انجام مقدمات افزایش سرمایه در گردش این شرکت ،خاطر نشان کرد: اعطای سرمایه در گردش به شرکت زاگرس فارمد باعث می‌شود که از ذیل اصل ۱۴۱ قانون تجارت خارج شود.

خادمی  مشکل اساسی شرکت‌های فوق را فرایند حاکم بر بازار داخلی دانست وگفت: از یک طرف پرداخت به موقع بدهی‌های بانکی و از طرفی دریافت مطالبات زمان‌یر خود از بازار باعث ایجاد خلا شده که امیدواریم بتوان با تامین سرمایه در گردش این خلاء را جبران کنیم.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز