فرمانده انتظامی گلستان:

فقط هفت تن مواد مخدر پارسال در استان کشف شد

۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۱۵:۵۷:۲۶
کد خبر: ۷۰۲۸۱۵
فقط هفت تن مواد مخدر پارسال در استان کشف شد
فرمانده انتظامی استان گلستان گفت: در سال 96 با کشف هفت تن مواد مخدر ضربات سنگینی به باندهای قاچاق مواد افیونی در این استان وارد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا ؛ سردار علی اکبر جاویدان روز دوشنبه در آیین بزرگداشت روز شوراها در رامیان در شرق استان گلستان با تشریح عملکرد نیروی انتظامی در سال گذشته گفت: با توجه به حضور اقوام مختلف در این استان، جرایم خشن در سطح استان در سال گذشته کاهش سه درصدی داشت و این رقم در شهرستان رامیان دو درصد کاهش نشان می دهد.

وی افزود: کشفیات کالای قاچاق در استان گلستان در سال گذشه 13 درصد افزایش یافت و تصادفات جاده ای 390 کشته برجای گذاشت.

وی با اشاره به وقوع 49 مورد قتل در استان گلستان در سال گذشته گفت: از این تعداد، هفت قتل در شهرستان رامیان رخ داده است

فرمانده انتظامی استان گلستان افزود: امنیت در کشور به طور چشمگیری بالاست و همدلی و همراهی دستگاه ها، علما و مردم، عمده ترین دلیل آن محسوب می شود.

وی شوراها را از اصول مترقی نظام جمهوری اسلامی ایران توصیف کرد و گفت: شوراها بر اساس مشورت در اداره امور و جلوگیری از خودکامگی و استبداد رای فعالیت می کنند که بیانگر اهمیت آن است.

سردار جاویدان خاطرنشان کرد: کسانی که در شوراهای شهر و روستا توفیق خدمتگزاری پیدا کرده اند باید بیشتر به این موضوع اهمیت دهند‌.

وی افزود: یکی دیگر از موارد برجسته شوراها استفاده از اصل دموکراسی است که افراد با رای مردم انتخاب می شوند و اینگونه امور به مردم واگذار می شود تا از تجمع قدرت در دستگاه ها و ادارات جلوگیری شود.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز