معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی :

جشن نیمه شعبان در ۳۵ بقعه استان برگزار می شود

۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۲:۵۷:۱۴
کد خبر: ۷۰۳۰۴۳
جشن نیمه شعبان در ۳۵ بقعه استان برگزار می شود
معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی گفت: جشن نیمه شعبان همزمان با سراسر کشور در 35 بقعه متبرکه و امامزاده شاخص استان برگزار می‌شود.

به گزارش روز سه شنبه روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی، حجت الاسلام اسماعیل مختاری، افزود: همچنین برنامه ‌های متنوعی از جمله سخنرانی و مولودی خوانی و قرائت قرآن توسط قاریان در بقاع متبرکه با حضور عموم مردم برگزار می‌شود.

وی به دیگر برنامه های بقاع متبرکه در این شب اشاره کرد و گفت: مراسم احیای شب نیمه شعبان، محافل انس با قرآن، برپایی مناجات و ادعیه ماثوره این روز و شب و عمق بخشی به معرفت دینی زائران آستان مقدس امامزادگان از دیگر برنامه های اوقاف خواهد بود.

حجت الاسلام مختاری ضمن اشاره به برپایی مراسم شب احیای نیمه شعبان در 11 بقعه شاخص استان، اظهار کرد: تمهیدات لازم در خصوص پذیرایی از زائران و عاشقان آن حضرت در شب نیمه شعبان برای برگزاری هرچه باشکوه تر این مراسم درامامزادگان انجام شده است.

وی ضمن ترغیب مردم ولایتمدار و منتظر منجی عالم بشریت به ثبت وقف های جدید به ویژه وقف برای آن حضرت، افزود: با توجه به ثبت وقف های جدید و مورد نیاز روز جامعه، وقف های مشارکتی از جمله وقف برای پژوهش های مهدوی، تبلیغ و گسترش فرهنگ مهدویت بسیار ضروری است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز