مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل

در ۳۲ بقعه متبرکه استان اردبیل جشن نیمه شعبان برگزار می‌شود

۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۳:۵۳:۰۸
کد خبر: ۷۰۳۰۷۸
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل گفت: در گرامیداشت سالروز ولادت حضرت مهدی (عج) جشم نیمه شعبان در ۳۲ بقعه متبرکه و امامزادگان استان اردبیل برگزار می‌شود.

به گزارش برنا،حجت الاسلام اکبر قیامی صبح امروز در جلسه هماهنگی برگزاری برنامه های نیمه شعبان در اردبیل اظهار داشت: در گرامیداشت سالروز ولادت حضرت مهدی (عج) برنامه های مختلفی تدارک دیده شده که در بقاع متبرکه و امامزادگان استان اردبیل شاهد برگزاری این برنامه ها خواهیم بود که از جمله آنها جشن نیمه شعبان در 32 بقعه متبرکه استان است.

وی با اشاره به اهداف برگزاری این برنامه ها بیان کرد: ترویج فرهنگ مهدویت و آشنایی با فرهنگ انتظار از جمله هدافی بوده که در قالب این برنامه های در صدد دستیابی به این مهم در استان هستیم که با فراهم سازی حضور حداکثری مردم در این برنامه ها تلاش می کنیم تا به دستاوردهای مورد نظر دست یابیم.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل از برگزاری همایش پیاده روی در گرامیداشت این روز خبر داد و گفت: این همایش ورزشی و فرهنگی روز 12 اردیبهشت ماه از منطقه سلمان آباد تا صحن امامزاده سیدصدرالدین بن موسی کاظم(ع) تدارک دیده شده است تا همزمان با نیمه شعبان برگزار شود.

قیامی با اشاره به برنامه های پیش بینی شده در این همایش پیاده روی تصریح کرد: در کنار اعطای جوایز برگزاری برنامه های مهدوی و معنوی نیز در قالب این برنامه تدارک دیده شده است که براساس هماهنگی ها و هدفگذاری های انجام شده برگزار خواهد شد.

وی افزود: برنامه هایی که توسط این اداره کل برای نمیه شعبان تدارکدیده شده در راستای ترویج حرکت های جمعی به سوی ظهور حضرت مهدی موعود(ع) و نشان دادن فرهنگ انتظار مردمی بوده چرا که این فرهنگ بخش مهمی از فرهنگ عمومی جامعه بوده و با فرا رسیدن نیمه شعبان مردم این موضوع و انتظار به به نمایش می گذارند.

 

نظر شما