معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان :

شکوفایی استعدادهای جوانان زمینه ساز توسعه کشور است

۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۴:۲۱:۳۷
کد خبر: ۷۰۳۰۸۵
شکوفایی استعدادهای جوانان زمینه ساز توسعه کشور است
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان گفت : جوان هراسی مانع پیشرفت است و باید به این باور برسیم شکوفایی استعداد جوانان زمینه ساز پیشرفت و توسعه کشور است.

به گزارش خبرگزاری برنا ، سعید ناجی در جشنواره امید و نشاط که به مناسبت هفته جوان در سالن همایش فرهنگسرای کومش برگزار شد،  گفت : باید زمینه برای شکوفایی استعدادهای جوانان در عرصه های مختلف فراهم شود.

وی ادامه داد : باید به جوانان اعتماد کنیم و زمینه جذب و جلب اعتماد آن ها بیشتر از گذشته فراهم کنیم.

وی با بیان این که بین جوانان و مسوولان باید اعتماد دوسویه شکل گیرد تاکید کرد: بستر برای حضور جوانان و شکوفایی استعدادها و بیان نیازهای آن ها فراهم شود.

وی اظهار داشت : جوانان کانون سرمایه انسانی هستند و باید مسوولان برای حل مشکلات این قشر اهتمام ویژه داشته باشند.

معاون استانداری سمنان اضافه کرد : جوانان نیازمند محیط هایی برای پاسخ به هیجان ذاتی و فطری خود هستند و مسوولان برای ایجاد محیط های تفریحی در استان تلاش کنند.

ناجی با بیان این که قانون بستر ساز نشاط است و نباید سلیقه ای به قانون عمل کرد، افزود : اجازه نمی دهیم فردی مانع اجرای قانون برای ایجاد فضای نشاط برای جوانان شود.

وی تصریح کرد : ایجاد نشاط اجتماعی در جامعه یک ضرورت است و مسوولان برای تحقق این مهم در جامعه تلاش کنند زیرا با ایجاد فضای نشاط اجتماعی از بروز بسیاری از آسیب ها در بین جوانان جلوگیری می شود.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به خطر ایجاد شکاف بین نسلی ، تصریح کرد : باید به دنبال تقویت هویت باشیم تا دچار بی هویتی نشویم،

شکاف بین نسلی مشکلات زیادی را در جامعه ایجاد می کند و برای جلوگیری از آن باید به پرسش های جدید جوانان پاسخی جدید و متناسب با امروز داده شود.

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز