برگزاری مسابقات رتبه‌بندی دوچرخه سواری استان

۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۰۹:۳۰:۵۷
کد خبر: ۷۰۳۷۶۴
برگزاری مسابقات رتبه‌بندی دوچرخه سواری استان
نخستین مرحله مسابقات رتبه بندی دوچرخه سواری سرعت خراسان رضوی روز جمعه در پیست مجموعه ورزشی ثامن الائمه (ع) مشهد برگزار شد.
به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، در مسابقات سرعت تیم اسپرینت، هفت تیم و در مسابقات بخش کایرین ۴۵ دوچرخه سوار شرکت کردند.
 
در بخش تیم اسپرینت بزرگسالان، هیئت دوچرخه سواری نیشابور، طرقبه شاندیز و فروشگاه رودی به ترتیب اول تا سوم شدند، در بخش تیمی نوجوانان نیز خیام نیشابور، آسمان آبی و هیئت دوچرخه سواری نیشابور به ترتیب مقام‌های اول تا سوم  را کسب کردند، در بخش تیمی جوانان هم آسمان آبی و هیئت دوچرخه سواری نیشابور مقام های اول و دوم را به دست آوردند.
 
در بخش مسابقات کایرین هم در رده بزرگسالان، محمد دانشور، احمد نصرآبادی و ایمان انصاری به ترتیب به مقام های اول تا سوم دست یافتند، نیما کامکار، معین سعید و علی بذرافشان نیز در بخش جوانان اول تا سوم شدند و در بخش نوجوانان، ابوالفضل امین الرعایا، سینا غلامی و سهیل عشقی مقام های اول تا سوم را کسب کردند.
در بخش سرعت بانوان نیز روز پنجشنبه ۱۸ رکابزن در مسافت‌های ۲۰۰ و ۵۰۰ متر و ۲ کیلومتر به رقابت پرداختند که در بخش بزرگسالان و جوانان در مسافت ۲۰۰ متر، افسانه سجادی و لیلا حیدری و در ۵۰۰ متر، مهناز حقانی و لیلا حیدری به مقام های نخست دست یافتند، در مسافت ۲ کیلومتر سرعت نیز آزاده مزاری در رده بزرگسالان و پارمیدا نیکفر در رده جوانان به مقام نخست دست یافتند.
 

همچنین مسابقه بزرگ دوچرخه سواری در رشته کوهستان بانوان در روز جمعه با حضور  ۲۰ ورزشکار از استان‌های خراسان رضوی، تهران و کرمان برگزار شد که به ترتیب مونا فرحبخشیان از تهران، آزاده مزاری از خراسان رضوی و مریم زابلی پور از کرمان به ترتیب نفرات اول تا سوم شدند.

 

نظر شما