برگزاری کلاس‌های جبرانی زبان انگلیسی برای دانش‌آموزان زلزله‌زده سرپل‌ذهاب

۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۳:۰۱:۱۷
کد خبر: ۷۰۳۸۶۱
برگزاری کلاس‌های جبرانی زبان انگلیسی برای دانش‌آموزان زلزله‌زده سرپل‌ذهاب
امتحان گروه دبیرستان و سایر مقاطع تحصیلی از زلزله‌زدگان استان کرمانشاه اول خرداد همزمان با سراسر کشور برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ مدیرگروه زبان دانشگاه آزاد واحد همدان با همکاری خبرنگاران استان کرمانشاه اقدام به برگزاری کلاس‌های زبان انگلیسی در مقاطع اول دبیرستان و دوم دبیرستان برای دانش‌آموزان مناطق زلزله‌زده کرده‌اند.

photo_۲۰۱۸-۰۵-۰۴_۱۵-۵۵-۱۲

  دکتر داریوش احمدی مدیر گروه زبان دانشگاه همدان با تعدادی از دانش جویان این دانشگاه و جهاد دانشگاهی کرمانشاه آقایان محسن شیخمرادی، فردین منصورزاده، حسن محمدی‌فر، سامان کیوان‌نیا، مهدی جلیلیان، شهین کریمی، فروغ علی‌اکبری و سارا مرادی کتاب‌های درسی سال اول و سال دوم دبیرستان را برای دانش‌آموزان روستای زلزله‌زده تدریس کردند.

سارا مرادی یکی  از این مدرسان در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار برنا گفت:  دکتر احمدی مدیرگروه زبان دانشگاه آزاد واحد همدان  این برنامه‌ریزی کردند که ما با سایر دانشجویان و مدرسین برای آموزش و مرور کتاب‌های درسی مقاطع  دور  اول و دوم دبیرستان به مناظق زلزله زده سفر نمایم.

وی افزود: امروز من با همکارم سرکار خانم فروغ ‌علی‌اکبری  در روستای تپانی15 دانش‌آموز در مقاطع هفتم، هشتم، نهم و دهم  کتاب‌های درسی  برای دانش‌آموزانی که در این سه مقطع سکونت دارند تدریس می‌کنیم.

خانم مرادی گفت: من و سایر همکارانم در هفته یک روز  برای تدریس کتاب‌های مقطع‌ها مختلف و  مرور کتاب‌هی انگلیسی و رفع اشکال این دانش‌آموزان به روستای تپانی، کوئیک حسن، کوئیک محمود، سرپل‌‌ذهاب و سایر محلات منطقه زلزله‌زده می‌آییم.

خانم فروغ علی‌اکبری دیگر مدرس نیز گفت: این کلاس درس در کانکس‌ برگزار می‌نمایم و فقط یک امکان اولیه دارد که دانش‌آموزان  از آفتاب مستقیم در امان هستند.

کریمی نیز در ادامه ضمن تشکر از دکتر داریوش احمدی مدیر گروه زبان انگلیسی دانشگاه آزادا همدان گفت: انتظار داریم برای پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان زلزله‌زده کلاس تابستانی مقاطع دبیرستان برقرار باشد.

لازم به ذکر است که امتحانات پایان سال مقاطع دبیرستان مناطق زلزله‌زده همزمان با سراسر کشور اول خرداد ماه برگزار می‌شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز