فرماندار ابرکوه:

حمایت از کالای ایرانی بدون حمایت از کار و کارگر ایرانی بی‌معناست

۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۴:۲۴:۴۰
کد خبر: ۷۰۳۹۰۶
حمایت از کالای ایرانی بدون حمایت از کار و کارگر ایرانی بی‌معناست
فرماندار ابرکوه گفت: داشتن شغل شایسته یک حق بدیهی برای تک‌تک افراد جامعه است و این وظیفه اجتماعی و انسانی هر مسئول است که برای اشتغال پایدار تلاش کند.

به گزارش خبرگزاری برنا ؛ «محمد کاظمی نسب» ضمن گرامیداشت هفته کار و کارگر، اظهار کرد: حمایت از کالای ایرانی، بدون حمایت از کار و کارگر ایرانی معنا ندارد و پیشرفتی هم حاصل نمی‌شود لذا هفته کار و کارگر را فرصتی مغتنم برای تکریم و نکوداشت مقام رفیع کار و مجاهدت و قدردانی شایسته از خدمات صادقانه کارگران سخت‌کوش و شریف در عرصه تلاش و سازندگی است.

وی رشد و توسعه صنعت و تولید در کشور را مرهون تلاش‌های کارگران دانست و تصریح کرد: پیشرفت، ترقی و توسعه کشور در دست جوانان این مرز و بوم است و بر همین اساس ضرورت دارد تربیت نیروی انسانی ماهر و متخصص، با جدیت دنبال شود و از تمام ظرفیت‌ها و امکانات به ‌صورت بهینه استفاده کرد تا جوانان به کارآفرینانی موفق تبدیل شوند.

کاظمی نسب با تأکید بر این که فقدان مهارت در حوزه کار، جامعه جوان را دچار مشکل کرده و سبب هدر رفت سرمایه‌های انسانی شده است، گفت: داشتن شغل شایسته یک حق بدیهی برای تک‌تک افراد جامعه است و این وظیفه اجتماعی و انسانی هر مسئول است که برای اشتغال پایدار تلاش کند، در غیر این صورت معضلات اجتماعی و معیشتی بسیاری در پی بیکاری، جامعه را تهدید می‌کند.

 

نظر شما