مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه

خیلی از گروه‌های جهادی ما ورزشکاران را تشکیل می‌دهند

۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۳:۴۶:۱۱
کد خبر: ۷۰۳۹۱۶
خیلی از گروه‌های جهادی ما ورزشکاران را تشکیل می‌دهند
در زمان زلزله فراخوان 23 سپاه از کشور را برای کمک به زلزله‌زدگان داشتیم و 200 گروه جهادی سازمان یافته داریم.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ سرهنگ حسین قبادی بصیر مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه در نشست خبری در آستانه سالروز تاسیس بسیج سازندگی (17 اردیبهشت) در جمع ورزشکاران قهرمان کشوری و خبرنگاران اظهار داشت: در کلیه شهرستان‌های استان کرمانشاه خیلی از گروه‌های جهادی مارا ورزشکاران تشکیل می‌دهند.

وی افزود: سپاه حضرت نبی‌اکرم( ص) در همان ساعات اولیه وقوع زلزله 7.3 ریشتری آبان ماه سال گذشته فرمانده و اکثر پرسنل در مناطق زلزله‌زده حضور داشته و با فراخوان سپاه کشور 23 سپاه به مناطق زلزله‌زده برای کمک‌رسانی به هموطنان‌مان در مناطق زلزله‌زده خدمات‌رسانی داشتند.

این مسئول گفت: خدمات به زلزله‌زدگان هم اکنون نیز ادامه دارد و تا ساماندهی زندگی زلزله زدگان در اسکان دا ئم نیز ادامه خواهد داشت.

قبادی بصیر در خصوص تعهد بسیج سازندگی سپاه حضرت نبی‌اکرم(ع) با بهزیستی برای ساخت منازل زلزله‌زدگان تحت پوشش بهزیستی گفت: تا کنون در خصوص ساخت 237 واحد مددجویان تحت پوشش بهزیستی استان با بودجه ای بالغ بر شش میلیارد تومان موافق شده است، که 77واحد آن درحال در شهرستان‌های دالاهو، سرپل ذهاب، جوانرود درحال ساخت می باشد.

قبادی‌بصیر  ادامه داد: تهیه جهیزیه برای 385 زوج جوان در سرپل‌ذهاب، هدایت و نصب 2800 کامیون کمک‌های مردمی به مناطق زلزله‌زده، احداث شش‌هزار و 875 کانکس برای اسکان زلزله‌زدگان در روستاهای زلزله‌زده و عنواع کمک‌های دیگر از قبیل مایحتاج زلزله‌زدگان از دیگر خدمات سپاه به زلزله‌زدگان استان‌ کرمانشاه است.

وی افزود: در 17 اردیبهشت چند واحد مسکونی نمادین به زلزله‌زدگان تحویل داده می‌شود.

قبادی‌بصیر ادامه داد: تا پایان اردیبهشت 100 واحد مسکونی زلزله‌زدگان تحت پوشش بهزیستی به همت سپاه حضرت نبی‌اکرم( ص)تحویل خانواده‌های زلزله‌زده می‌شود.

مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت نبی‌اکرم( ص) در ادامه سخنانش گفت: تا سال گذشته 200 گروه جهادی شناسنامه دار سازمان یافته جذب سپاه کرمانشاه شده است.

وی افزود: در طول سه سال گذشته بیش از 10 هزار نفر آموزش حرفه آموزی داشته‌ایم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز