رئیس جمهوری وارد خراسان رضوی شد

۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۰۸:۲۲:۵۴
کد خبر: ۷۰۴۱۰۷
رئیس جمهوری وارد  خراسان رضوی شد
رئیس جمهوری اسلامی ایران به منظور سفری دو روزه به خراسان رضوی صبح امروز 16 اردیبهشت وارد فرودگاه سبزوار در غرب این استان شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از سبزوار، حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی در ابتدای چهارمین سفر خود به خراسان رضوی، هنگام ورود به فرودگاه سبزوار مورد استقبال استاندار خراسان رضوی، امام جمعه سبزوار و مدیران این استان قرار گرفت.

رئیس جمهوری در این سفر در ورزشگاه شهید مطهری سبزوار با مردم این شهرستان دیدار خواهد کرد و پس از آن به منظور بهره برداری از یک مجتمع فولاد راهی جوین می شود.

حجت الاسلام و المسلمین روحانی امروز در ادامه نخستین روز سفر به خراسان رضوی همچنین به نیشابور می رود و علاوه بر افتتاح مجتمع فولاد، در ورزشگاه تختی آن شهر در جمع مردم سخنرانی خواهد داشت.

بهره برداری از 41 طرح اقتصادی و عمرانی با هزینه 40 هزار میلیارد ریال از برنامه های رئیس جمهوری و اعضای هیات دولت دوازدهم در سفر به استان خراسان رضوی است.

معاونان پارلمانی و علمی و فناوری ریاست جمهوری، معاون رئیس جمهوری در امور مناطق آزاد تجاری و صنعتی، رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، وزیران بهداشت، ارتباطات، اطلاعات، نیرو، کشور، ورزش و جوانان، نفت، جهاد کشاورزی و صنعت، معدن و تجارت رئیس جمهوری را در سفر به خراسان رضوی همراهی می کنند.

تشرف به بارگاه منور امام رضا(ع)، حضور در نشست شورای اداری خراسان رضوی، دیدار با نخبگان و نشست خبری با اصحاب رسانه در مشهد از دیگر برنامه های رئیس جمهوری در سفر دو روزه به خراسان رضوی است.

 

نظر شما