مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل:

جمعیت هلال احمر استان اردبیل در پنج تیم برتر امداد و نجات کشور

۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۱۳:۰۲:۴۲
کد خبر: ۷۰۴۲۰۸
جمعیت هلال احمر استان اردبیل در پنج تیم برتر امداد و نجات کشور
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: داوطلبان و تیم های امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اردبیل جز پنج تیم برتر امداد و نجات کشور است و در این زمینه از خدمات افتخار آفرینان قدردانی می کنیم.مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: داوطلبان و تیم های امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اردبیل جز پنج تیم برتر امداد و نجات کشور است و در این زمینه از خدمات افتخار آفرینان قدردانی می کنیم.

به گزارش برنا،بهرام غیبی، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل در نشست خبری به مناسبت هفته گرامیداشت هلال احمر گفت: 15 تا 21 اردیبهشت ماه روز جهانی هلال احمر است که امسال با شعار «همه جا برای همه» برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه داوطلبان و تیم های امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اردبیل جز پنج تیم برتر امداد و نجات کشور است و در این زمینه از خدمات افتخار آفرینان قدردانی می کنیم، تصریح کرد: حضور در مزار شهدا و غبارروبی جز اول برنامه های هفته هلال احمر است و تجلیل از مدرسان امدادی و اساتید به مناسبت همزمانی با هفته معلم از دیگر برنامه های این هفته خواهد بود.

غیبی با تاکید بر اینکه پیاده روی داوطلبان جوان در منطقه وحدت، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل و استاندار اردبیل، مراسم گرامیداشت و تجلیل از زحمات داوطلبان جمعیت هلال احمر، تخفیف 30 درصدی خدمات درمانی و توانبخشی هلال احمر از دیگر برنامه ها است، افزود: حضور تیم های درمانی در مناطق محروم و ارائه خدمات درمانی رایگان از دیگر برنامه ها است.

وی با یادآوری این مطلب که سرمایه گذاری در حوزه امداد و نجات هزینه نیست بلکه نوعی سرمایه است، بیان کرد: تجهیزات بسیار خوبی در سال های اخیر در اختیار جمعیت استان قرار گرفته که عمر ناوگان ترابری به زیر ده سال رسید و آمادگی جمعیت به بیشترین حد رسیده است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل با بیان این مطلب که بالگرد امداد استان نیز حضور فعالی در عملیات های امدادی اضطراری استان دارد، ادامه داد: بیش از 17 هزار کشته حوادث رانندگی کشور در سال ثبت می شود رانندگان خودرو بیشترین مقصر حوادث رانندگی اما با آمادگی بیشتر در ارائه خدمات به این حوادث نیز بر عهده جمعیت هلال احمر است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز