استاندار لرستان:

سمن های حوزه سلامت در لرستان بیشتر شوند/پایبندی دولت تدبیر وامید به مشارکت اجتماعی در حوزه سلامت

۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۱۳:۲۴:۵۸
کد خبر: ۷۰۴۲۱۵
سمن های  حوزه سلامت در لرستان بیشتر شوند/پایبندی دولت تدبیر وامید به مشارکت اجتماعی در حوزه سلامت
" سید موسی خادمی " گفت: تامین سلامت در کشور نیازمند نگرش در حدود وظایف دستگاههای اجرایی است.

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ؛خادمی صبح روز یکشنبه در اولین همایش مجمع خیرین سلامت لرستان با بیان این مطلب اظهار کرد:راهبرد کلان سلامت یکی از راهبردهای مهم نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی با بیان اینکه در کل دنیا تاکید بر اجتماعی شدن سلامت است،افزود: در دست گرفتن مقوله سلامت به طور کامل توسط دولت تجربه های خوبی در گذشته نداشته است.

خادمی با بیان اینکه تشکیل مجمع سلامت و برگزاری این همایش شروعی برای این کار است،گفت:  اجتماعی شدن سلامت به حذف دو پدیده ی مخرب کمک خواهد کرد که شامل حذف تفکر مصرف گرایی و تمامی انتظارات را از دولت داشتن و همچنین حذف پدیده بخشی نگری که در آن هر کس فقط در حوزه کاری اش خودش را مسئول بداند، می باشد.

 وی یادآورشد:  در دولت تدبیر و امید از ابتدا پایبندی به این موضوع وجود داشته و دارد .

خادمی با بیان اینکه ورودخیرین سلامت نشان از علاقه مردم به کمک در ارتقا سلامت است ،خاطر نشان کرد: لرستان نیازمند مشارکت و حضور بیشتردر حوزه سلامت  است و از دکتر ایازی انتظار داریم سمن های بیشتری در لرستان فعالیت کنند.

استاندارلرستان با بیان اینکه  خیرین سلامت با اقدام خداپسندانه ی خود مال فناپذیر را به فناناپذیر مبدل می کنند،گفت: مشارکت دستگاههای اجرایی در مقوله سلامت یکی از اهداف این مجمع است که همه باید در آن حضور داشته باشند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز