"رئیس هیئت دو و میدانی لرستان" با برنا مطرح کرد:

برنامه ریزی دررده های پایه مهمترین هدف ما است/عملکرد قابل قبول تیم نوجوانان در مسابقات کشوری

۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۱۳:۴۰:۱۹
کد خبر: ۷۰۴۲۱۷
برنامه ریزی دررده های پایه مهمترین هدف ما است/عملکرد قابل قبول تیم نوجوانان در مسابقات کشوری
سیاوش سپهوند به برنا گفت: عملکرد تیم نوجوانان در مسابقات کشوری قابل قبول و با ارزش است.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛سپهوند در گفت وگو با برنا اظهار کرد: ازتیم لرستان که متشکل از ۹ ورزشکار به مسابقات قهرمانی نوجوانان کشور در سنندج  ۵ ورزشکار برای اولین بار با نظر کمیته فنی به این مسابقات راه یافتند.

وی افزود: با توجه به سهمیه کامل استفاده شده، این ورزشکاران  نوجوان  برای اولین بار یک میدان بزرگ و میدانی که ورودی آسیایی و المپیک بود را تجربه کردند و با نظر کمیته فنی هیئت دو و میدانی استان لرستان این تیم انتخاب شده و به مسابقات قهرمانی نوجوانان کشور راه یافتند.

سپهوند تصریح کرد:با توجه به مدال های به دست آمده که شامل طلا ،نقره ،برنز، مقام چهارم و مقام ششم می توان گفت که نوجوانان نتایج قابل قبول و با ارزشی کسب کردند و امیدواریم در سال آینده در مسابقات نوجوانان کشور همین نوجوانان بتوانند قهرمان کشور شوند.

وی یادآورشد: اصلی ترین هدف و برنامه ریزی هیئت دو و میدانی استان لرستان در سال های پیش رو ،برنامه ریزی روی تیم‌های پایه می باشد که با حضور مستمر در مسابقات قهرمانی کشور این کار در بحث استعداد یابی انجام می گیرد.

سپهوند خاطر نشان کرد: بعد از مسابقات نوجوانان و جوانان یک تیمی کشف شد که استعداد یابی شده و پشتوانه عظیمی برای ۱۰ سال آینده دو و میدانی استان خواهند بود.

وی اضافه کرد: عملکرد تیم جوانان که چهارم کشور و تیم نوجوانان که هفتم کشور شدند یک عملکرد بسیار قابل قبول و با ارزش می باشد .

 رییس هیئت دوومیدانی لرستان  گفت: با توجه به برنامه‌ریزی اولیه در حوزه بانوان در آینده نه چندان دور شاهد حضور بانوان در مسابقات قهرمانی کشور خواهیم بود و بانوان لرستان را در مدار برگزاری مسابقات قهرمانی بانوان قرار خواهیم داد و حضور بانوان دختر لر در مسابقات آتی چشمگیر خواهد شد .

 

 

 

نظر شما