معاون رئیس جمهوری خبر داد:

ارائه ۱۳۰ سرفصل خدمات حمایتی به شرکتهای دانش بنیان

۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۱۰:۲۴:۳۳
کد خبر: ۷۰۴۲۴۷
معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری گفت: با حمایتهای دولت تدبیر و امید از بخش فناوری در کشور تعداد شرکتهای دانش بنیان طی چهار سال گذشته سالانه دو تا سه برابر افزایش یافته است.

به گزارش خبرگزاری برنا از گناباد، سورنا ستاری که همراه با رئیس جمهوری به خراسان رضوی سفر کرده است، روز یکشنبه در حاشیه سفر به گناباد و بازدید از واحد تولیدی چینی تقدیس این شهرستان طی گفت و گو با خبرنگاران افزود: دولت تدبیر و امید در کنار حمایت از شرکتهای دانش بنیان تلاش کرد با ایجاد فضای کسب و کار مناسب اتکا آنها به بخش دولتی کاهش یابد و در نتیجه این حمایتها میزان فروش شرکتها هم اکنون به 600 هزار میلیارد ریال رسیده است.

وی ادامه داد: همچنین با حمایتهای دولت و همکاری بانکها میزان اخذ تسهیلات شرکتهای دانش بنیان در هر ماه به حدود پنج هزار میلیارد ریال رسید.

معاون رئیس جمهوری گفت: طبق قانون حدود 130 سرفصل خدمات حمایتی به شرکتهای دانش بنیان در کشور ارائه می شود و امسال تعداد این حمایتها افزایش می یابد.

وی اضافه کرد: خراسان رضوی جزو استانهای پیشرو در حوزه دانش بنیان و استان سوم از نظر تعداد شرکتهای فعال در این بخش است و باید شرکتهای فوق را به سمت توسعه بخشهای تحقیق و توسعه و فعالیتهای شاخص در حوزه فناوری سوق داد.

ستاری تولیدات چینی نانو در شرکت چینی تقدیس گناباد را نیز نویدبخش آینده خوب در حوزه تولیدات چینی مطابق با فناوری در خراسان رضوی و کشور دانست.

معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری امروز در ابتدای ورود به شهرستان گناباد با حضور بر سر مزار شهدای گمنام و همچنین علامه بهلول گنابادی با آرمانهای آنان تجدید بیعت کرد. بازدید از مرکز رشد فناوری گناباد دیگر بخش سفر ستاری به این شهرستان بود.

گناباد در فاصله 287 کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز