معاون امور اقتصادی و هماهنگی منابع انسانی استاندار اردبیل

راه‌اندازی پنجره واحد سرمایه‌گذاری الکترونیکی در اردبیل‌

۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۱۰:۰۴:۵۹
کد خبر: ۷۰۴۳۹۶
راه‌اندازی پنجره واحد سرمایه‌گذاری الکترونیکی در اردبیل‌
‌معاون امور اقتصادی و هماهنگی منابع انسانی استاندار اردبیل گفت: در تسهیل کار سرمایه‌گذاران و حمایت از آنها پنجره واحد سرمایه‌گذاری را به شکل الکترونیکی راه‌اندازی کردیم تا صدور مجوزها تسریع شود.

به گزارش برنا،بهمن حسین‌زاده  اظهار کرد: تیم جدید اقتصادی در استان اردبیل بر این باورند که تنها راه توسعه استان جذب سرمایه‌گذار و حمایت از آنهاست و ما حاضر هستیم جلوی پای سرمایه‌گذاران فرش قرمزی پهن کنیم تا با رغبت و انگیزه سرمایه‌گذاران در بخش اشتغال و رونق اقتصادی ورود پیدا کنند. 

وی ضرورت مهیا کردن بسترهای زیرساختی و فکری و امنیتی را در توسعه سرمایه‌گذاری‌ یادآور شد و خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنیم تا شرایط باثباتی را در استان اردبیل از جنبه‌های مختلف فراهم کنیم تا سرمایه‌گذاران با رغبت و انگیزه مضاعف در استان اردبیل حاضر شوند. 

معاون امور اقتصادی و هماهنگی منابع انسانی استاندار اردبیل‌ نمونه موفق این سرمایه‌گذاری را شیرآلات قهرمان با 90 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری بخش خصوصی اعلام کرد و گفت: به دنبال این سرمایه‌گذاری هم اکنون چندین کارخانه تولید شیرآلات ساختمانی با برند معتبر در منطقه گرمی حاضر شده‌اند تا واحدهای تولیدی خود را راه‌اندازی کنند که ما نیز در صدور مجوز برای آنها سرعت عمل بیشتری به خرج دادیم. 

 حسین‌زاده با اشاره به اینکه در کشور همسایه گرجستان با تعدیل جایگاه رونق کسب و کار تا رتبه نهم در دنیا در طول سه ساعت مجوز سرمایه‌گذاری صادر می‌شود، تصریح کرد: ما افتخار می‌کنیم که رکورد زمان صدور مجوز را به کمتر از 9 روز در استان رساندیم و درب اتاق ما در اردبیل و تهران 24 ساعته به روی سرمایه‌گذاران باز است. 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز