استاندار مرکزی:

دولت گام های مناسبی برای بهبود معیشت کارمندان برداشته است

۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۱۰:۲۳:۰۶
کد خبر: ۷۰۴۴۱۱
دولت گام های مناسبی برای بهبود معیشت کارمندان برداشته است
استاندار مرکزی گفت: با وجود گستردگی کار در بخش های مختلف وزارت کشور، متبحرترین نیروهای دولت در بدنه این وزارتخانه خدمت می کنند.

به گزارش برنا از اراک ، سیدعلی آقازاده در دیدار با کارمندان فرمانداری های ساوه و زرندیه افزود: کارمندان وزارت کشور همواره به دنبال حل مشکلات مردم هستند.
وی با اشاره به اختیارات قانونی وزارت کشور برای ورود در حوزه های مختلف، افزود: همکاران وزارت کشور در فرمانداری و بخشداری ها همواره با حجم کاری بالا در حوزه های مختلف فرهنگی، آموزشی، عمرانی، سیاسی و حقوق مشغول خدمت رسانی هستند که این مهم نشان دهنده پشتکار و تبحر آنها است.
استاندار مرکزی گفت: کارمندان زحمتکش این مجموعه با اخلاص مشکلات مردم را برررسی و در جهت رفع آن تلاش می کنند که این یک ثواب و نعمت بزرگی است که نصیب کارمندان شده و برکت این کار به خانواده ها و فرزندانشان برمی گردد.
سیدعلی آقازاده با اشاره به اینکه دولت تدبیر و امید به دنبال کاهش مشکلات کارمندان و افزایش رفاهیات آنها است، گفت: دولت یازدهم و دوازدهم گام های مناسبی برای بهبود معیشت کارمندان برداشته است.
استاندار مرکزی با بیان اینکه تکریم ارباب رجوع اولویت کارمندان وزادت کشور است گفت: اکنون که فرصت خدمتگزاری فراهم شده است باید در نحوه برخورد با مراجعان و پاسخگویی با سعه صدر و متانت رفتار کرد و مشکلات شهروندان را شنید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز