رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی خبرداد :

کلاهبردار میلیاردی در دام پلیس

۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۱۳:۱۸:۳۹
کد خبر: ۷۰۴۵۰۹
کلاهبردار میلیاردی در دام پلیس
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی از دستگیری زن کلاهبردار با 30 فقره کلاهبرداری در اراک خبر داد .

 به گزارش برنا از اراک ، رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی از دستگیری زن کلاهبردار با 30 فقره کلاهبرداری به ارزش یک میلیارد ریال در اراک خبر داد .

سید نورالدین حسینی گفت : در پی شکایت تعدادی از شهروندان در اواخر سال گذشته در خصوص کلاهبرداری و تشکیل پرونده در این رابطه ، موضوع در دستور کار ماموران اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی قرار گرفت .

وی ادامه داد : در تحقیقات اولیه مشخص شده اواخر سال گذشته خانمی ناشناس تحت عنوان مسافر در خودرو های عمومی و یا شخصی خود را کارمند ادارات دولتی و منتسب به افراد و شخصیت های با نفوذ که توانایی حل مشکلات مردم در ادارات دولتی را دارد معرفی کرده و با وعده های واهی از لنان مبالغی وجه نقد دریافت کرده است .

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی افزود : در تحقیقات پلیس آگاهی ، محل اخفای فرد کلاهبردار در اراک شناسایی و متهم دستگیر شد .

حسینی با اشاره به اعتراف متهم به 30 فقره کلاهبرداری از شهروندان در اراک به مبلغ یک میلیارد ریال گفت : مراحل تکمیل تحقیقات در این پرونده همچنان ادامه دارد و 2 نفر همدست وی نیز شناسایی شده که تلاش برای دستگیری 2 متهم ادامه دارد .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز