به مناسبت روز جهانی ماما؛

از "ماما"های نمونه لرستان تجلیل شد

۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۱۴:۵۴:۳۶
کد خبر: ۷۰۴۵۸۱
از ماماهای نمونه لرستان تجلیل شد
مراسم بزرگداشت روز جهانی ماما در سالن ابن سینا مرکز آموزشی درمانی شهید رحیمی خرم آباد برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان، این همایش با حضور معاونین بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی لرستان، رئیس شورای هماهنگی سازمانهای نظام پزشکی استان، مدیر روابط عمومی این دانشگاه، روسای شبکه های بهداشت و درمان شهرستانهای مختلف، رئیس دانشکده پرستاری و جمع اساتید و کارشناسان مامایی شاغل در مراکز بهداشتی درمانی شهرستانهای مختلف استان برگزار شد.

در این همایش با حضور مسئولین حاضر در مراسم از ماماهای نمونه ی شهرستانهای مختلف استان با اهدا لوح و هدایایی تجلیل شد.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی لرستان، در این همایش اظهارکرد: بدون تردید این نشست به منظور تشویق و برجسته کردن نقاط قوت برگزار شده است.

دکتر محمد علی دریک افزود: آنچه که در این بین از اهمیت بالایی برخوردار است این است که این تشویق ها در نهایت متوجه مجموعه مامایی شود و زمینه ای برای موفقیت های بیشتر باشد.

 

وی تصریح کرد: همواره باید در نظر داشته باشیم که پیشگیری و زدودن امراض در اولویت کارهای ما قرار دارد و ماماها برای این کار وظیفه ی خطیری را به دوش می کشند.

دکتر دریک خاطرنشان کرد: اگر انسان عاشق انسان باشد حتما جامعه به سمت رشد و تعالی پیش خواهد رفت. معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی لرستان در پایان از زحمات برگزار کنندگان همایش تشکر کرد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی لرستان نیز در این همایش به نقش خطیر قشر مامایی در حفظ و ایجاد سلامت جامعه ی انسانی اشاره کرد وگفت : ماماها از ابتدای دوران بارداری تا زمان تولد و بعد از آن با مراقبت های خود زمینه ی حفظ سلامت سرمایه ی عظیم نیروی انسانی جامعه را فراهم می کنند. دکتر عباس پزشکی  افزود: ماماها زمینه ی ایجاد آینده ای بهتر را برای انسان ها فراهم می کنند.

  وی در ادامه نقش جامعه ی مامایی را در اجرای برنامه های طرح تحول سلامت بسیار پررنگ قلمداد کرد و گفت: بخش بزرگی از خدمات طرح تحول سلامت هم در بخش بهداشت و هم در بخش درمان بر عهدهی ماماهاست و این می طلبد که مورد توجه ویژه قرار گیرند.

 

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی لرستان در پایان تاکید کرد: طی جلسه ای که با معاون محترم توسعه داشتیم ان شاالله درصدد هستیم مطالبات یک ماه همکاران ماما را پرداخت نماییم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز