استاندار اصفهان:

امسال باید نمایشگاهی از دستاوردهای انقلاب باشد

۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۱۲:۴۹:۵۴
کد خبر: ۷۰۴۸۸۸
امسال باید نمایشگاهی از دستاوردهای انقلاب باشد
استاندار اصفهان گفت: سال 97 مصادف با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است و این سال باید به نمایشگاهی برای ارائه دستاوردهای 40 ساله انقلاب تبدیل شود.

 به گزارش خبرگزاری برنا ؛ محسن مهرعلیزاده در اولین جلسه ستاد هماهنگی گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی  گفت: در این ایام باید احساس وظیفه انسانی، وجدانی، اداری، اعتقادی و قانونی نسبت به عملکرد چهل ساله انقلاب داشته باشیم.

وی اظهار کرد: 22 بهمن امسال نباید فقط صرف بیان عملکرد سال 97 باشد بلکه در این فرصت باید به مردم بویژه جوانان نشان دهیم که دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی در ابعاد مختلف چه بوده است.

استاندار اصفهان افزود: اگر به این مناسبت تنها با دید و وظیفه اداری نگاه کنیم در حق انقلاب و مردم جفا کرده ایم.

وی با تاکید بر اینکه باید هم در شکل و هم در محتوای برنامه های گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب دقت شود، گفت: در این راستا باید از گروه های تبلیغاتی قوی و کارشناسانی که کارشان سنجش افکار، تبلیغ و برنامه ریزی است، استفاده شود.

مهرعلیزاده تاکید کرد: ضرباهنگ بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی باید از هم اکنون آغاز و اوج آن در 22 بهمن نشان داده شود.

استاندار اصفهان افزود: هم اکنون دشمن با بکارگیری ترفندهای مختلف بدنبال سیاه نمایی عملکرد مسئولان کشور است تا با ناکارآمد نشان دادن نظام، جوانها را مایوس کند.

وی تصریح کرد: دستاورد بزرگ انقلاب، استقلال است که باید این مهم برای جوانان بدرستی تبیین شود که جز ایران، تمام کشورهای دنیا مجبورند حتی برای مسائل امنیتی و ملی خود از آمریکا اجازه بگیرند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز