معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی:

برنامه ای برای افزایش دانشگاه های داخل کشور وجود ندارد

۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۱۵:۵۳:۰۳
کد خبر: ۷۰۵۰۱۳
برنامه ای برای افزایش دانشگاه های داخل کشور وجود ندارد
معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: برنامه ای برای افزایش دانشگاه های داخل کشور وجود ندارد اما افزایش شمار واحدهای دانشگاهی در خارج از کشور در دستور کار دانشگاه آزاد اسلامی است.

به گزارش برنا از اراک ، حجت الاسلام دکتر ابراهیم کلانتری  در حاشیه آیین اختتامیه دومین جشنواره استانی نماز در جمع خبرنگاران با اشاره به تاسیس این دانشگاه در چهار کشور لبنان، افغانستان، امارات و انگلستان اظهار کرد: در سوریه، عراق و دیگر کشورهای اسلامی متقاضی، شعب دانشگاه آزاد اسلامی به سرعت راه اندازی می شود.

وی اظهارکرد: اینک یک و نیم میلیون دانشجو در دانشگاه های آزاد اسلامی در سراسر کشور مشغول به تحصیل هستند.

حجت الاسلام کلانتری افزود: این دانشجویان در بیش از 400 واحد دانشگاهی شامل واحدهای جامع، بزرگ و متوسط تحصیل می کنند.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به استقرار ظرفیت 33 هزار دانشجو در خوابگاه های دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در سراسر کشور گفت: بیش از 200 خوابگاه برای رفاه دانشجویان احداث شده و دانشگاه آزاد هم اکنون با کمبود دانشجوی غیر بومی برای تکمیل ظرفیت خوابگاه ها روبه رو است.

حجت الاسلام کلانتری تاکید کرد: برنامه های متعددی در حوزه فرهنگی دانشگاه آزاد در حال انجام است که یکی از این اقدامات ارزشمند تدوین سند راهبردی بود که امسال در دانشگاه آزاد اسلامی اجرایی خواهد شد.

وی نظام مند شدن طرح های فرهنگی و دانشجویی در یک مسیر را هدف این سند بیان کرد و ادامه داد: این سند راهبردی که با محوریت دانشجویان، استادان و کارکنان دانشگاه تدوین شده مبنای همه فعالیت های فرهنگی قرار می گیرد.

وی تصریح کرد: سند راهبردی برنامه های عمومی فرهنگی دانشگاه مانند اقامه نماز در مساجد و نمازخانه های دانشگاه، برنامه های مناسبتی، حمایت از گروه های معارف اسلامی، حمایت از تشکل ها و بسیج دانشجویی را پوشش می دهد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز