مجمع انتخاباتی از حواشی هیئت فوتبال البرز کم نکرد؛ تایید یا ابطال مسئله این است!

۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۱۹:۴۹:۰۴
کد خبر: ۷۰۵۰۴۹
مجمع انتخاباتی از حواشی هیئت فوتبال البرز کم نکرد؛ تایید یا ابطال مسئله این است!
اعتراض ها نسبت به نتایج آراء رئیس هیئت فوتبال البرز هنوز ادامه دارد؛ تا جایی که این موضوع به برنامه‌های پر مخاطب ورزشی هم کشیده شده است؛ در حالی که انتظار می رفت مجمع انتخاباتی از حواشی هیئت فوتبال البرز کم کند انتظارها برای تایید یا ابطال آراء هنوز ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار سرویس ورزشی خبرگزاری برنا در استان البرز، پس از آنکه هیئت فوتبال استان البرز با استعفای آخر سال ۹۵ محمودی نماینده فعلی شهریار وارد فاز جدید خود شد؛ بعد از آن مهدی تاج در حکمی مشایخی را به عنوان سرپرست هیئت فوتبال استان البرز و تا مجمع انتخاباتی بعد منصوب کرد. این انتصاب بعد از ۴ ماه حرف و حدیث‌های زیادی را برای فوتبال البرز ایجاد کرده بود؛ ولی مشایخی حکم خود را تا زمان انتخابات مجمع قانونی دانست و از آن دفاع کرد.

بعد از نوروز سال ۹۷ بود که بهروز یمینی نایب رئیس و دبیر مجمع انتخاباتی اعلام کرد: مجمع انتخاباتی هیئت فوتبال استان البرز در ۴ اردیبهشت ماه با حضور تاج رئیس فدارسیون فوتبال کشور برگزار می‌شود و از ابتدا نیز بین ۴ کاندیدا تایید صلاحیت شده مشخص بود که رقابت اصلی بین منصور بیک وردی و نادر ایزدبین وجود دارد.

بیک وردی دبیر وقت هیئت فوتبال در زمان مشایخی و ایزدبین پزشکی که رئیس هیئت ناشنوایان استان البرز بود و رقابت از قبل با انجام مصاحبه‌ها داغ و هیجانی شده  و همه منتظر یک مجمع انتخاباتی طوفانی و جنجالی بودند تا اینکه این موضوع نیز رقم خورد.

انتخابات در روز مقرر برگزار و در رقابتی نفس گیر، منصور بیک وردی، ۱۱ رأی و نادر ایزدبین ۱۰ رأی کسب کرد و از قولی بیک وردی ریاست هیئت فوتبال را در انتخاباتی تماشایی به دست آورد. اما این اتمام ماجرای یکسال سرپرستی و حواشی هیئت فوتبال البرز نبود و شاید به نوعی خود انتخابات دوباره حاشیه ایجاد کرد.

ایزدبین بعد از انتخابات به نتایج انتخابات اعتراض کرد و مدارک خود را به وزارت ورزش و جوانان ارائه داد و نسبت به انتصاب قبل از انتخاباتی مشایخی و تعویض رئیس هیئت فوتبال ساوجبلاغ اعتراض خود را اعلام کرد و اینگونه بود که بازی جدیدی در هیئت فوتبال آغاز شد.

موضوع تا جایی  بالا گرفت که این ماجرا حتی در برنامه‌های پر مخاطب ورزشی ورزش و مردم شبکه یک و برنامه فوتبالی نود در شبکه سه هم مطرح شد.

هر چند ایزدبین این کار را خلاف واقع می‌داند و بیک وردی به حکم انتصاب و تایید خود بعد از مجمع توسط رئیس فدارسیون فوتبال اشاره دارد؛ اکنون همه باید منتظر ماند تا مدارک توسط رئیس مجامع هیئت های فوتبال فدارسیون بررسی و پاسخ ها نسبت به اعتراض انتخابات اعلام شود؛ اینکه آیا نتایج انتخابات در آخر تایید می‌شود و یا دور ابطال هیئت فوتبال البرز ادامه دارد؟!

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز