مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری اردبیل:

برخورد جدی باعاملان فروش گندم‌های غیراستاندارد و وارداتی

۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۰۷:۰۰:۰۰
کد خبر: ۷۰۵۱۰۶
برخورد جدی باعاملان فروش گندم‌های غیراستاندارد و وارداتی
مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری اردبیل گفت: به منظور خدمت‌رسانی بیشتر به کشاورزان و خرید مناسب گندم‌های موجود از امکانات و زیرساخت‌های فراهم شده به بهترین شکل ممکن باید استفاده شود.

به گزارش برنا،ارژنگ عزیزی در کارگروه خرید تضمینی محصولات کشاورزی استان اردبیل اظهار کرد: به منظور خدمت‌رسانی بیشتر به کشاورزان و خرید گندم‌های موجود از امکانات و زیرساخت‌های فراهم شده باید به بهترین‌شکل ممکن استفاده کرده و موانع موجود را در اسرع وقت برطرف کرد.

وی افزود: عدم سهولت در خرید گندم کشاورزان از جمله مشکلاتی بوده که در برخی از موارد گزارش می‌شود و با بررسی دقیق؛ تمهیدات لازم و حمل مناسب و به موقع گندم‌ها، شاهد سهولت در این اقدام باشیم.

 مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری اردبیل یادآور شد: نیازمند برخورد جدی و قانونی با سوء‌استفاده کنندگان فروش گندم‌های غیراستاندارد و وارداتی بوده تا به دور از هرگونه حاشیه نظم و شرایط مناسبی برای فروش محصولات کشاورزان و پرداخت به موقع مطالبات فراهم شود.

عزیزی به ضرورت حمل و نقل به موقع محصولات کشاورزی و توزیع مناسب در بازار اشاره کرد و توضیح داد: به منظور عدم اخلال در پرداخت مطالبات رانندگانی که اقدام به حمل گندم کشاورزان می‌نمایند، شرکت‌های مربوطه باید بدهی‌های مذکور را به موقع پرداخت کنند.

وی بر سهولت خرید گندم از کشاورزان تأکید کرد و اظهار داشت: با هدف افزایش تولید محصولات کشاورزی و علاقه‌مندی کشاورزان برای تداوم کار با روحیه و مضاعف، مطالبات گندم‌کاران در اسرع وقت و بدون تأخیر پرداخت شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز