آغاز رقابت ۱۹۰ تیم ورزشی در بخش مرکزی مشهد

۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۰۷:۲۱:۵۷
کد خبر: ۷۰۵۱۲۴
آغاز رقابت ۱۹۰ تیم ورزشی در بخش مرکزی مشهد
190 تیم ورزشی رشته های والیبال و فوتسال در بخش مرکزی مشهد از امروز رقابت خود را آغاز کردند.

به گزارش پایگاه خبری اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، احمد صالح‌نژاد در مراسم افتتاحیه اولین المپیاد والیبال و فوتسال روستاهای بخش مرکزی مشهد، بزرگترین بخش کشور اظهار کرد: ورزش روستاها جایگاه ویژه‌ای در دولت دارد، به‌همین خاطر چند سالی است که برنامه‌های ویژه‌ای از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان طراحی و اجرا می‌شود.

وی افزود: بخش مشهد که بزرگترین بخش کشور محسوب می‌شود، میزبان ۲۰۰ روستا در اولین المپیاد والیبال و فوتسال است که برنامه‌های لازم برای برگزاری این مسابقات بعداز تعطیلات نوروزی بررسی و انجام شد، در این دوره از المپیاد ۱۱۰تیم فوتسال و ۷۰تیم والیبال از۲۰۰ روستا با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

رئیس اداره ورزش و جوانان مشهد تصریح کرد: دیگر برنامه‌های طراحی شده برای این بخش بعد از ماه مبارک رمضان و در تیر ماه تحت عنوان جشنواره بازی‌های بومی محلی اجرا و همچنین در شهریور ماه جشنواره فرهنگی ورزشی خواهیم داشت که با استقبال ویژه مدیر کل ورزش و جوانان همراه شد.

صالح‌نژاد خاطرنشان کرد: در سال گذشته تنها ۳خانه ورزش روستایی تجهیز کردیم اما درسال جاری سهمیه قابل توجهی به بخش مرکزی تعلق گرفته است ، امیدواریم با استقبال مردم از این برنامه‌ها امید به ادامه راه در ما ایجاد شود.

 

نظر شما