مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی:

مهارت آموزی و آموزش محور ارتقای ایمنی در صنعت برق است

۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۱:۱۷:۲۵
کد خبر: ۷۰۵۲۴۵
مهارت آموزی و آموزش  محور ارتقای ایمنی در صنعت برق است
نهمین همایش ایمنی توزیع برق استان مرکزی در شهر آستانه شهرستان شازند برگزار شد.

به گزارش برنا از اراک ، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی در این همایش گفت: مهارت آموزی و آموزش صحیح به عوامل اجرایی محور ارتقای ایمنی در صنعت برق است. 

محمد اله داد، توجه کارگران و کارفرمایان در رعایت نکات ایمنی را بسیار مهم دانست و افزود: افزایش سطح اطلاعات و آگاهی کارکنان و پیمانکاران بسیار موثر و مفید است و نقش مهم و بازدارنده ای در جلوگیری از حوادث دارد . 

وی با تاکید بر لزوم فرهنگ سازی مناسب در مقابله با بروز سوانح رانندگی گفت : با رعایت نکات ایمنی در رانندگی می توان امیدوار بود که شاهد کاهش قابل توجه سوانح رانندگی در سطح کشور باشیم. 

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی بابیان اینکه بهترین راهکار برای مقابله با حوادث ناشی از کار، پیشگیری قبل از حادثه است، افزود: مطالعه و بررسی همه جانبه محیط کار، تجزیه و تحلیل حوادث به وقوع پیوسته، کنترل و نظارت و آموزشی  و بررسی اثربخشی آن نقش مهمی در کاهش و پیشگیری حوادث دارد. 

 مهندس اله داد هدف از برگزاری این همایش را ارتقای فرهنگ ایمنی و افزایش هوشیاری ایمنی در حین کار عوامل فنی و کارگری عنوان کرد . 

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی بابیان اینکه تقویت و افزایش سطح فرهنگ ایمنی که همان نظام باورها و ارزش های مشترک یک سازمان نسبت به ایمنی کار است، بسیار ضروری است، افزود: توجه به این مهم باعث ارتقای سلامتی نیروی انسانی شاغل در سازمان می شود. 

مهندس اله داد کسب رتبه‌های برتر کشوری در زمینه پیک سایی، جشنواره شهید رجایی، ارزیابی عملکرد شرکت‌های توزیع برق کشور، مدیریت بحران و پدافند غیرعامل، صیانت از حقوق شهروندی، ایمنی و ... را از دستاوردهای این شرکت عنوان کرد. 

وی  برگزاری 44  مورد مانور شناسایی و رفع موانع تبلیغاتی از روی پایه های برق و جمع آوری آنها، آموزش ایمنی برق برای دانش آموزان مدارس و کارآموزان سازمان فنی حرفه ای در سطح استان را از جمله فعالیت های انجام شده در حوزه ایمنی برشمرد. 

گفتنی است در این همایش از 46 نفر از کارکنان شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی که در رعایت نکات ایمنی برتر شناخته شده اند با اهدای لوح تقدیر تجلیل شد. 

 

نظر شما