حبیب حسین‌زادگان:

دولت تدبیر و امید از هیچ کوششی برای ارتقای ورزش مازندران دریغ نکرد

۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۲۳:۰۵:۲۷
کد خبر: ۷۰۵۸۳۶
دولت تدبیر و امید از هیچ کوششی برای ارتقای ورزش مازندران دریغ نکرد
حبیب حسین‌زادگان در دهمین آئین تجلیل از برترین‌های ورزش مازندران در سال‌های 94 و 95 که در ساری در برگزار شد، گفت: دولت تدبیر و امید از هیچ کوششی برای ارتقای ورزش مازندران دریغ نکرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از ساری؛ حبیب حسین‌زادگان، مدیرکل ورزش و جوانان مازندران، در دهمین آئین تجلیل از برترین‌های ورزش مازندران در سال‌های 94 و 95 با اشاره به سال‌های حضورش در منصب مدیریت اداره کل ورزش و جوانان گفت: دولت تدبیر و امید از هیچ کوششی برای ارتقای ورزش مازندران دریغ نکرد و آن‌چه به دست آمده بی‌شک نتیجه همدلی و هم‌گرایی کسانی است که عضو خانواده بزرگ ورزش استان هستند و نیز کسانی که گر چه عضو این خانواده نیستند اما در خارج از آن دغدغه اعتلای ورزش استان را دارند.

وی افزود: گرچه کاستی‌هایی هم وجود دارد و ورزشکاران هم ممکن است توقع مالی نداشته باشند اما نباید از تجلیل سالانه از آن‌ها غفلت کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران یادآور شد: مشکلات این دو حوزه را به اطلاع مقام عالی وزارت و نمایندگان مردم مازندران در مجلس شورای اسلامی رسانده‌ایم.

حسین‌زادگان از برگزاری آیین تجلیل از برترین‌های سال ۹۶ ورزش استان نیز خبر داد و اظهار کرد: این آیین با توجه به بازی‌های آسیایی جاکارتا، در دی‌ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

او در پایان اظهار امیدواری کرد ورزشکاران مازندران در برنامه‌ها و رویدادهای ورزشی پیش‌رو بدرخشند و شرایط کشف و پرورش استعدادها همچنان در استان فراهم باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز