استاندار آذربایجان غربی:

شرکت ها تامین خدمات زیربنایی مسکن مهر را در اولویت قرار دهند

۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۰۸:۴۶:۲۴
کد خبر: ۷۰۶۰۹۶
شرکت ها تامین خدمات زیربنایی مسکن مهر را در اولویت قرار دهند
استاندار آذربایجان غربی با تاکید بر لزوم اهتمام ویژه دستگاه های اجرایی برای اتمام طرح مسکن مهر گفت: شرکت های خدمات رسان، بهبود وضعیت زیرساختی واحدهای ساخته شده را در اولویت قرار دهند.

به گزارش برنا آذربایجان غربی، محمدمهدی شهریاری در جلسه شورای تامین مسکن آذربایجان غربی که با حضور احمد اصغری مهرآبادی قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در مسکن مهر در محل استانداری برگزار شد، افزود: مدیریت استان برای حل مشکلات مسکن مهر به ویژه در حوزه زیرساختی پیگیری های لازم را انجام می دهد و ادارات نیز در این راستا اهتمام ویژه داشته باشند.

وی با اشاره به پایان نیافتن عملیات احداث پنج هزار واحد مسکن مهر در آذربایجان غربی اضافه کرد: در صدد هستیم این واحدها را که در مراحل پایانی ساخت قرار دارند، امسال به متقاضیان تحویل دهیم.

وی بیان کرد: طبق تصمیم دولت، برای اتمام واحدهای باقی مانده بر اساس زمان بندی اعلام شده، باید تمام دستگاه های خدمات رسان بر تامین نیازهای این واحدها متمرکز شوند.

استاندار آذربایجان غربی حل موضوع سود دوران مشارکت در ساخت واحدهای مسکن مهر را در واگذاری این واحدها به مددجویان نهادهای حمایتی موثر دانست و ادامه داد: امیدواریم این مشکل نیز با همکاری کمیته امداد و بهزیستی حل شده و نیازمندان در واحدهای مسکونی ساکن شوند.

ناصر حضرتی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان غربی نیز در این جلسه از نبود مشکل اعتباری برای اجرای خدمات زیربنایی و روبنایی در مساکن مهر استان خبر داد و گفت: در 2 سال گذشته 580 میلیارد ریال از اعتبارات استانی به این بخش کمک شد و امسال نیز در این خصوص مشکلی وجود ندارد.

تعهد مسکن مهر در آذربایجان غربی حدود 45 هزار واحد است که از این تعداد 40 هزار واحد به اتمام رسیده و پنج هزار واحد دیگر باقی است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز