صمیمی رئیس فدراسیون جانبازان و معلولین

جشنواره ورزشی جانبازان و معلولین بمناسبت ۴۰امین سالگرد پیروزی انقلاب برگزار خواهد شد

۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۲:۴۳:۳۳
کد خبر: ۷۰۶۲۶۳
جشنواره ورزشی جانبازان و معلولین بمناسبت ۴۰امین سالگرد پیروزی انقلاب برگزار خواهد شد
رئیس فدراسیون جانبازان و معلولین گفت: جشنواره ورزشی جانبازان و معلولین بمناسبت ۴۰امین سالگرد پیروزی انقلاب برگزار خواهد شد.

به گزارش برنا آذربایجان غربی، علی صمیمی رئیس فدراسیون جانبازان و معلولین در مجمع انتخاباتی هیات جانبازان و معلولین آذربایجان غربی گفت: دلایل قانونی مانع از شرکت عباسی سرپرست هیات برای انتخابات ریاست هیات جانبازان و معلولین شد با این حال خوشحالیم مجمع با حضور کاندیداها و ایشان که با وفاق برنامه های خود را ارائه دادند، برگزار شد.

وی افزود: رییس انتخابی هیات باید از برنامه ها و جناب صیادی کاندیدای دیگر انتخابات و توان عباسی سرپرست سابق هیات برای حضور در هیات رئیسه و پیشبرد برنامه ها استفاده کند تا این هیات روزبروز بهتر و موفق تر از قبل شود ضمن اینکه باید از منش ایثارگری نیز در هیات استفاده شود.

وی اضافه کرد: امیدواریم با تلاش رییس جدید و سایر اعضای هیات شاهد شکوفایی هر چه بیشتر این هیات موفق باشیم زیرا آذربایجان غربی شایسته درخشش بیشتر در ورزش جانبازان و معلولین است.

رئیس فدراسیون جانبازان و معلولین کشور خاطر نشان کرد: وجود ورزشکاران موفقی چون سیامند رحمان نمایانگر توان استان آذربایجان غربی است لذا توجه بیشتر به این ورزش و تلاش همه دوستان برای پیشرفت آن را می طلبد.

صمیمی گفت: آذربایجان غربی یکی از استان های با سابقه در عرصه جنگ و دفاع بوده و ورزشکاران جانباز آن نیز باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: نمایندگان مجلس برای تصویب قانونی برای کمک به ورزشکاران (جانباز و معلول) استارت زدند و بودجه نیز اختصاص یافت ولی به هیات های استانی نرییده و تلاش میکنیم این مورد حل شود.

وی بیان کرد: ۸ استان داوطلبانه اماکن ورزشی برای استفاده هیات های جانبازان و معلولین قرار دادند و امیدواریم آذربایجان غربی خود نیز به این کار اهتمام ورزد.

وی اضافه کرد: در فدراسیون و هیات ها نگاه ویژه ای به ورزشکاران چند معلوله داریم.

صمیمی گفت: رتبه آذربایجان غربی در ورزش جانبازان و معلولین مناسب نیست ولی استان میتواند پیشرفت کند و بهبود یابد و ما نیز در این راستا کمک خواهیم کرد.

رئیس فدراسیون جانبازان و معلولین اظهار کرد: درحال برنامه ریزی برای برگزاری یک جشنواره ورزشی بعد از مسابقات آسیایی در تابستان برگزار کنیم تا ۴۰امین سال انقلاب اسلامی‌ را به این شکل جشن بگیریم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز