نظارت بهداشتی دامپزشکی گلستان در ماه مبارک رمضان تشدید می شود

۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۴:۴۰:۳۶
کد خبر: ۷۰۶۳۵۵
نظارت بهداشتی دامپزشکی گلستان در ماه مبارک رمضان تشدید می شود
مدیر کل دامپزشکی استان گلستان گفت: با توجه به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و افزایش تقاضای شهروندان به مصرف انواع فراورده های خام دامی، نظارت های دامپزشکی بر واحدهای تولید، توزیع، فرآوری و عرضه فرآورده های خام دامی در سطح استان تشدید می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا ؛ دکتر محمود رضا وفایی افزود: این طرح از روز 27 اردیبهشت ماه آغاز و تا روز 27 خرداد ماه ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به افزایش گشت‌های نظارتی در ایام اجرای طرح تشدید نظارت بهداشتی فرآورده‌های خام دامی ویژه ماه مبارک رمضان، تصریح کرد: این طرح با حضور دو اکیپ صبح ها از ساعت 8 الی 14 و عصرها از ساعت 14 الی 20 اجرا می‌شود.

وفایی خاطرنشان کرد: طرح تشدید نظارت بهداشتی فرآورده‌های خام دامی ویژه ماه مبارک رمضان چندین سال است که از سوی سازمان دامپزشکی اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه با اجرای این طرح‌های ویژه نظارتی شاهد افزایش امنیت سلامت مردم و کاهش تخلفات سودجویان و متخلفان بودیم، گفت: دامپزشکی استان بر فرآورده‌های خام دامی شامل گوشت قرمز، گوشت مرغ، ماهی، تخم‌مرغ و غیره نظارت دارد.

مدیر کل دامپزشکی استان گلستان تصریح کرد: هم استانی های عزیز بایستی محصولات مورد نیاز خود را از مراکز مورد تایید دامپزشکی خریداری کنند و در زمان خرید محصول به داشتن مهر و برچسب دامپزشکی روی لاشه و تاریخ تولید و انقضاء محصولات بسته‌بندی شده توجه کنند.

وفایی از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد تخلف بهداشتی در این مراکز با شماره تلفن‌ 32424008 و یا سامانه 1512 تماس حاصل نمایند تا در اسرع وقت نسبت به موضوع گزارش‌ شده رسیدگی و با متخلفان برخورد قانونی صورت پذیرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز