نماینده ولی فقیه در کردستان:

جبهه حق به برکت انقلاب عزتمندتر از همیشه است

۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۴:۴۲:۱۷
کد خبر: ۷۰۶۳۵۷
جبهه حق به برکت انقلاب عزتمندتر از همیشه است
نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: به برکت انقلاب اسلامی هر روز جبهه حق قوی تر، نیرومندتر و عزتمندتر از گذشته می شود و جبهه نفاق رو به اضمحلال و نابودی خواهد رفت

به گزارش خبرگزاری برنا؛ آیت الله حسینی شاهرودی، در همایش یاد یاران که امروز (22 اردیبهشت) در سینما بهمن سنندج برگزار شد، اظهار کرد: امام راحل با پیروزی انقلاب توانست هم خود به اوج عزت برسد و هم یک ملت را با خود همراه و همگام کند و بعد از خود پرچم را به دست رهبر معظم انقلاب سپرد .

وی افزود: به برکت انقلاب اسلامی هر روز جبهه حق قوی تر، نیرومندتر و عزتمندتر از گذشته می شود و جبهه نفاق رو به اضمحلال و نابودی خواهد رفت .

نماینده ولی فقیه در کردستان، عنوان کرد: انقلاب اسلامی ایران امروز جلوه زیبایی را که در اوایل انقلاب از خود نشان داده بود را به همان میزان بیشتر از گذشته از خود نشان داده است .

وی اعلام کرد: در اوایل انقلاب جبهه مسلمانان کرد در کنار رزمندگان باهم و در یک صف با دشمنان می جنگیدند و نگذاشتند خاک پاک ایران به دست دشمنان بیفتد .

نماینده ولی فقیه در استان کردستان اعلام کرد: در آن دوران هر کجا که دشمنان فکر می کردند می توانند به انقلاب ضربه بزنند با اتحاد اقوام و مذاهب، فرصت از دست دشمنان خارج شده و امنیت و اتحاد و برادری و صفا و صمیمیت بیشتر از گذشته می شد.

وی ادامه داد: دشمن تمام تلاش خود را برای ایجاد نا امنی کشور به کار بسته است اما به برکت اقتدار نیروهای انتظامی، نظامی و مرزبانی شکست خورده است .

آیت الله حسینی شاهرودی افزود: کسانی که پیرو واقعی پیامبر هستند به وعده الهی آنقدر قوی می شوند که کفار نتواند هیچ کاری بر علیه آنها انجام دهد .

وی یادآور شد: شهدا برای ما عزت و اقتدار در گذشته و حال را آوردند چراکه شهدا با خدا معامله و جان خود را فدای راه خدا کردند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز