استاندار بوشهر :

خنجر به دولت منتخب مردم نزنیم !

۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۳:۵۹:۰۶
کد خبر: ۷۰۶۷۶۴
خنجر به دولت  منتخب مردم نزنیم !
استاندار بوشهر گفت: خروج امریکا از برجام نباید بهانه به دشمن برای ایجاد تفرقه در کشور شود و ما نیز با برخی اظهار نظرها از پشت به دولت خنجر نزنیم و آب به آُسیاب دشمن نریزیم.

به گزارش خبرگزاری برنا ، عبدالکریم گراوند روز شنبه در دومین نشست شورای اداری درسالجاری  گفت : پیمان شکنی و خروج آمریکا از برجام تاثیری در عزم و اراده ملت برای پیمودن ادامه راه و تلاش برای توسعه پایدار ایران اسلامی ندارد.

وی یادآورشد: حضور پرشور روز گذشته مردم در راهپیمایی و محکومت اقدام غیرمتعهدانه رییس جمهوری آمریکا نشان داد جمهوری اسلامی مصمم تر ازهر زمان دیگری به راه خود ادامه می دهد.

وی تاکید کرد:دراین شرایط حساس همه باید از تشتت و تفرقه که از دسیسه ها و توطئه های دشمن است بپرهیزند و مراقب باشند رفتار احساسی از ما سر نزند.

گراوند ادامه داد: همانطور که نظام جمهوری اسلامی با همراهی همه گروهها و سلیقه ها با شعار استقلال و آزادی به ثمر نشست امروز نیز برای تداوم راه بیش از هر زمان دیگری به انسجام، اتحاد و یکدلی همه قشرها نیاز داریم.

گراوند تاکید کرد: برجام، توافق با آمریکا نبوده بلکه پیمانی بین المللی با چند کشور بزرگ دنیا که به تصویب شورای امنیت نیز رسیده است.

استاندار بوشهر افزود: دنیا رفتار نابخردانه و گفتار سخیف رییس جمهوری آمریکا در مورد برجام و ملت ایران را محکوم و از ادب و نزاکت مسئولان جمهوری اسلامی تقدیرکرد.

وی تصریح کرد: در شرایطی که دشمن جنگ اقتصادی را بنا نهاده مسوولان و کارگزاران باید بیش ازهر زمان دیگری با تمام توان برای حل مشکلات مردم گام بردارند.

وی یادآورشد:تحریم و قطع رابطه از سوی آمریکا با ایران سابقه 40 ساله دارد و این بدعهدی و اعمال تحریم های جدید علیه جمهوری اسلامی اقدام جدیدی نیست.

استاندار بوشهر گفت: لغو بسیاری ازتحریم هایی که شورای امنیت آنها را به تصویب رسانده بود و اثبات قدرت دیپلماسی و حقانیت جمهوری اسلامی از مهمترین دستاوردهای برجام است.

وی گفت: نباید عده ای این دستاورد بزرگ نظام که با انسجام و اتحاد به دست آمد را زیرسوال ببرند و به طوریقین با همبستگی هرچه بیشتر کشور با سربلندی از این پیچ تاریخی عبور می کند.

استاندار بوشهر در رابطه با ماندن و خارج شدن اتحادیه اروپا از برجام نیز افزود: حتی اگر در این شرایط اتحادیه اروپا نیز از برجام خارج شود باز هم چیزی از ایران کم نمی شود.

گراوند اضافه کرد: مردم مهمترین پایگاه درپیروزی انقلاب اسلامی بودند امروز نیز بعد از 40 سال باز هم مردم نقش مهمی در تداوم و استحکام این نظام دارند.

وی تاکید کرد: در سال حمایت از کالای ایرانی مدیران ومردم باید با تعصب بیشتری از تولید داخلی حمایت کنند تا زمینه رونق اقتصادی و اشتغال در جامعه فراهم شود.

استاندار بوشهر گفت: رهبر معظم انقلاب در رابطه با برنامه هسته ای تصمیم گیری می کنند البته ایران هیچگاه به دنبال سلاح هسته ای نبوده ولی از تکنولوژی این صنعت بهره لازم را می برد.

استاندار بوشهر در بخش دیگری از سخنان خود افزود: در آستانه ماه مبارک رمضان با نظارت بر بازار قیمت جنس های اساسی مورد نیاز مردم کنترل شود تا بخشی از جامعه تحت فشار اقتصادی قرار نگیرند.

وی افزود: فرهنگسازی از سوی رسانه ها و اطلاع رسانی لازم از سوی دستگاههای مربوط در خصوص اصلاح الگوی مصرف در بخش آب و برق برای پیشگیری از خاموشی های با برنامه و قطعی آب در استان ضروری است.

گراوند بیان کرد: باتوجه به این که در سفرهای استانی، به مردم وعده‌هایی برای رفع مشکلات آنها داده شد مدیران نسبت به اجرای مصوبه ها اقدام کنند چرا که اجرایی نشدن تصمیم ها نوعی بی اعتمادی را در جامعه به وجود می آورد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز