دیدار جوانان استان البرز با نماینده ولی فقیه در استان/ بنیه اعتقادی جوانان را باید تقویت کرد

۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۰۹:۰۷:۰۴
کد خبر: ۷۰۶۹۵۰
دیدار جوانان استان البرز با نماینده ولی فقیه در استان/ بنیه اعتقادی جوانان را باید تقویت کرد
جمعی از جوانان به همراه مدیرکل ورزش و جوانان و مسئولان به مناسبت هفته جوان به دیدار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرج رفتند؛ مدیرکل ورزش و جوانان در این دیدار هم گزارش کار داد و هم برنامه های زیرساختی در حوزه جوانان را تشریح کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان البرز؛ امیر غفرانی  در دیدار جوانان با نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج، با ارائه گزارشی از عملکرد حوزه جوانان اداره کل اظهار کرد: در هفته ی جوان برنامه های بسیاری در استان البرز اجرا شد که این دیدار و جلسه نیز در امتداد همین برنامه ها می باشد.

در امور جوانان از حوزه ورزشی پیشی گرفته ایم

 

وی افزود: اداره کل ورزش و جوانان استان البرز اهمیت ویژه ای را برای حوزه جوانان قائل است ، تا جایی به اذعان مدیران وزارت ورزش و جوانان، البرز در حوزه جوانان از حوزه ورزش پیشی گرفته است.

۱۷۰ سمن در استان البرز ثبت شده است

غفرانی به وجود 170 سمن در البرز اشاره کرد و گفت: استان البرز با دارا بودن 138 سمن فعال و در مجموع 170 سمن ثبت شده، بیشترین تعداد سازمانهای مردم نهاد در سطح کشور را دارا است.

حوزه فرهنگی ورزش و جوانان ۴ سال پیاپی رتبه اول در کشور

وی ادامه داد: همچنین در حوزه فرهنگی و امور جوانان، معاونت این اداره کل برای چهارمین سال متوالی است که رتبه اول کشور را از آن خود کرده است.

تدارک برنامه های متنوع فرهنگی برای جوانان البرزی

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز خاطرنشان کرد: اجرای طرحهای بی نظیری همچون پاکداشت طبیعت، تدبیر زندگی، کلینیک کنترل خشم، جشنواره ملی فیلم کوتاه تدبیر، نمایشگاه عفاف و حجاب، اموزش 1200 مربی سواد رسانه ای، اعزام امدادگر به مناطق زلزله زده، آزادسازی زندانیان جوان جرایم غیر عمد و تجلیل از جوانان برتر استان از مهترین اقدامات اداره کل ورزش و جوانان در این عرصه بوده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز تاکید کرد: معتقدیم که رفع مشکلات کشور و جوانان با تقویت بنیه ی اعتقادی امکان پذیر است.

وی تصریح کرد: خوشبختانه جوانان این مرز و بوم با اعتقاد به ولایت فقیه و در سایه نظام اسلامی توانسته اند گام های بزرگی را برای توسعه و اقتدار کشور بردارند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز