مدیر کلینیک شهید دکتر فتاحی کرمانشاهدر گفت‌وگو با برنا؛:

نوبت‌دهی در کلینیک فوق تخصصی شهید دکتر محمد رضا فتاحی الکترونیکی است

۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۱۰:۱۳:۲۱
کد خبر: ۷۰۶۹۹۸
نوبت‌دهی در کلینیک فوق تخصصی شهید دکتر محمد رضا فتاحی الکترونیکی است

به گزارش خبرگزاری برنا دکتر فرهاد توحیدی گفت: کلینیک ویژه تخصصی و فوق تخصصی شهید دکتر محمدرضا فتاحی از خرداد ماه سال ۹۵ در زمینی به مساحت2330 مترمربع آغاز و با اعتباری بالغ بر ۲۲میلیارد ریال ساخته شده است.

وی افزود: این کلینیک ویژه در چهارطبقه ساخته شده  و شامل آزمایشگاه ، رادیولوژی ، ۴۰ اتاق پزشک ، ۵ اتاق پروسیجر ، یک اتاق آموزش به بیمارو مراقبت در منزل Home Care و اتاق IPD جهت بیماران بین الملل و توریسم درمانی، دونمازخانه آقایان و بانوان و با مساعدت و حمایت ریاست و معاونت محترم دانشگاه و مدیر مالی دانشگاه پذیرش بیماران در هرطبقه با سیستم نوبت‌دهی و پذیرش و پرداخت الکترونیکی برگرفته و الگو از سیستم‌های به روز کشور که در مراکز معتبری همچون مجتمع حضرت رسول (ص) و مجتمع امام خمینی (ره) تهران و مرکز الزهرای(س) اصفهان و بیمارستان رضوی و قائم مشهد با مساعدت و همت مهندسین IT دانشگاه کرمانشاه جهت ممانعت از رفت و آمد و ازدحام مراجعین در راستای ارتقای طرح تکریم ارباب رجوع  می‌باشد، استفاده خواهد شد.

رئیس کلینیک شهید دکتر محمد رضا فتاحی گفت:تخصص‌های مختلف پزشکی از قبیل داخلی، جراحی، زنان، اطفال، قلب، نورولوژی، نوروسرجری، ارتوپدی و روانپزشکی و دندانپزشکی ... از جمله گروه‌های پزشکی فعال کلینیک ویژه بوده که به زودی به مراجعین ارائه خدمت خواهند نمود.

وی به نامگذاری این کلینیک با نام متبرک و مبارک شهید اشاره کرد و افزود: در این کلینیک ارائه خدمات نوبت‌دهی به خانواده‌های معزز شهدا، جانبازان، بیماران بالای۶۵ سال، مادران باردار، بیماران خاص و مبتلایان به بیماری‌های بد خیم، برای ارائه خدمات نیاز به اخذ نوبت ندارند.

 

نظر شما