آیت‌الله نوری همدانی در جلسه شورای اداری مازندران:

همه باید هدفی جز خدمت به مردم نداشته باشیم/ خدمتگزاری و رضایت‌مندی مردم، ماموریت اصلی مسئولان است

۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۱۱:۱۹:۲۳
کد خبر: ۷۰۷۰۴۰
همه باید هدفی جز خدمت به مردم نداشته باشیم/ خدمتگزاری و رضایت‌مندی مردم، ماموریت اصلی مسئولان است
آیت‌الله العظمی نوری همدانی با اشاره به این که همه باید هیچ هدفی جز خدمت به مردم نداشته باشیم، بیان داشت: خدمتگزاری و رضایت‌مندی مردم از ماموریت های اصلی مسئولان است.

به گزارش خبرگزاری برنا از ساری؛ آیت‌الله العظمی حسین نوری همدانی در جلسه شورای اداری مازندران با اشاره به این که خداوند، انسان را مسئول آفریده و انسان باید در همه عرصه‌ها به مسئولیت‌ها و رسالت‌هایش آگاه باشد، تصریح کرد: مسئولیت نخست انسان، شخصی و فردی است. دنیا مکان تکامل و نقطه خودسازی انسان است و انسان با خودسازی، اثرگذار می‌شود.

آیت‌الله نوری همدانی افزود: انسان با اعتقاد، ایمان و باور به حقایق خلقت، اخلاق مداری و اصل عمل و تقوا باید خودسازی را انجام دهد.

وی از مسئولیت اجتماعی و تعهد انسان برابر اجتماع به‌عنوان مسئولیتی بسیار مهم یاد کرد و خاطرنشان ساخت: یک انسان مسئول باید به سمت تحقق عدالت و برخورداری عادلانه همه طبقات جامعه گام بردارد.

آیت‌الله نوری همدانی مسئولیت شغلی را از دیگر مسئولیت‌های مهم انسان عنوان و اظهار داشت: باید مسئولیت شغلی را بدرستی احساس و ادراک و بر اساس اصول درست به رسالت خویش در این راستا عمل نماییم.

وی با اشاره به این که همه باید هیچ هدفی جز خدمت به مردم نداشته باشیم، بیان داشت: برقراری عدالت و پاسخگویی و رسیدگی به امور مردم باید نصب العین مدیران و کارکنان ادارات قرار گیرد.

مرجع عالیقدر شیعه خدمتگزاری و رضایت مندی مردم را ماموریت اصلی مسئولان دانست و تاکید کرد: مردم ما همیشه در صحنه هستند و باید با ارایه خدمات مطلوب به آنان، به رسالت خویش عمل نماییم.

وی تواضع برابر مردم را از وظایف مسئولان و خدمتگزاران مردم دانست و یادآور شد: داشتن برنامه جامع موجب می‌شود جامعه عدالت محور شکل بگیرد. مسئولان همواره باید در برنامه‌ها به امنیت، عدالت و بهره برداری صحیح از فراوانی نعمت‌ها که موجب شکوفایی اقتصادی و رفاه اجتماعی می‌شود، توجه کنند.

آیت‌الله نوری همدانی، هدف انقلاب اسلامی را تحول در زیرساخت‌ها و مسائل فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی عنوان کرد و گفت: فروتنی، اولین رفتار اجتماعی مسئولان باید باشد و مسئولان با ملایمت و مهربانی با مردم باید برخورد کنند.

این مرجع عالیقدر شیعه افزود: عدالت کلمه کوچکی نیست، عدالت در رعایت حقوق مردم جامعه اصلی‌ترین اصول حکومت اسلامی است. انقلاب اسلامی رعایت عدالت است و مسئولیت‌های اسلامی را با عدالت مردم عملیاتی کنیم.

NewsImage57686124image_۲۰۱۸_۰۵_۱۴-۱۰_۱۸_۲۳_۴۱۳_5SL

NewsImage47323046image_۲۰۱۸_۰۵_۱۴-۱۰_۱۸_۲۲_۹۵۲_BSn

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز